خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


پلمب 22 باشگاه ورزشی واحد صنفی متخلف و غیرمجاز در اراک

سرهنگ  احمد عباسی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: درادامه روند نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در سطح شهر اراک، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان، از 48 باشگاه ورزشی بازدید کردند.

وی از کشف مقادیری داروهای مکمل غیرمجاز از واحدهای پلمب شده خبر داد و افزود: در این بازدیدها، 19باشگاه غیر مجاز و متخلف و سه واحد صنفی به دلیل فروش مکمل های غیر مجاز به باشگاه های ورزشی شناسایی و با هماهمگی مقام قضایی پلمب شدند.

سرهنگ عباسی در پایان با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در استان مرکزی با جدیت بیش از گذشته ادامه دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بین واحدهای صنفی موضوع را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس خبر دهند.

سارق سابقه دار پس از دستگیری به 20 فقره سرقت منزل اعتراف کرد

سرهنگ محمد علی گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در سطح شهرستان خمین و تماس های مردمی با مرکز110 موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:با برنامه ریزی انجام شده سرانجام سرنخ هایی از نوع سرقت ها به دست آمد و سرانجام ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند، فرد سارق را شناسایی کنند.

سرهنگ گودرزی در ادامه گفت:‌ متهم پرونده که از سارقان سابقه دار بود در عملاتی در مخفیگاهش دستگیر شد و با توجه با اسناد و مدارک ارائه شده ، به 20 فقره سرقت منزل در شهرهای اراک و خمین اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از ارجاع پرونده متهم به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پیشگیرانه پلیس می توانند از طریق تلفن 110 و 197 نسبت به افزایش تعاملات خود با پلیس و افزایش مشارکت خود در حوزه نظم و امنیت اقدام کنند.

کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

  سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت:در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، طرح عملیاتی پلیس در کلیه شهرستان های استان به صورت همزمان برنامه ریزی و اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح سراسری هفت هزار و 700 لیتر گازوئیل و مقادیری برنج و لوازم خانگی قاچاق به ارزش دو میلیارد و 142 میلیون و 200 هزار ریال کشف شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌در این عملیات ها 10 نفر دستگیر و سه دستگاه خودرو از قاچاقچیان کالا توقیف شد.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

توقیف پژو پارس با بیش از 50 میلیون ریال خلافی در اراک

سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در راستای ارتقاء امنیت در سطح محورهای مواصلاتی استان، تیمی از ماموران پلیس راه استان یک دستگاه خودرو پژو پارس را حین انجام دو تخلف همزمان در محور اراک – توره شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: پس از اعمال قانون این وسیله نقلیه و انجام استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راه مشخص شد این خودرو دارای 50 میلیون و 850 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

این مقام انتظامی استان تاکید کرد: در راستای اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کشف 4 کیلوگرم تریاک در دلیجان

سرهنگ علی هاشمی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت .

وی گفت:پس از برنامه ریزی و هماهنگی دقیق محل مورد نظر به طور نامحسوس تحت کنترل و مراقبت ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت که در این عملیات یک دستگاه کامیون ایسوزو شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان افزود: در انجام بازرسی از خودروی مورد نظر ، مقدار 4 کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز ی شده بود، کشف شد.

سرهنگ هاشمی ادامه داد:‌در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی سامانه تلفنی 110 را بستری آسان برای ارتباط مردم با مراکز پلیس خواند و از آنان خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق این سامانه به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

رد رشوه 930هزار ریالی و دستگیری مواد فروش

سرهنگ مجید مهران فر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:یکی از ماموران وظیفه شناس  فرماندهی انتظامی دلیجان در راستای مبارزه با خرده فروشان موادمخدر، یک خرده فروش مواد را در این شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پس از دستگیری متهم، هنگام انتقال فرد دستگیر شده به مقر انتظامی، این خرده فروش موادمخدر برای رهایی از چنگال قانون، اقدام به پرداخت  930 هزار ریال میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه کرد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: گروهبانیکم"رضا خلجی" ضمن رد رشوه، مراتب را صورتجلسه و به همراه متهم به مراجع قضائی معرفی کردند.

پایان کار سارقان محتویات خودرو با 8  فقره سرقت

سرهنگ علی اصغر طالبی  فرمانده انتظامی ساوه گفت:در پی وقوع  چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان ساوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ساوه قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات تخصصی پلیس، خودرو سارقان در یکی از محله های ساوه شناسایی وبه صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار گرفت.

این مقام انتظامی بااشاره به توقیف خودرو در حین متواری شدن از یکی از محورهای اصلی ساوه خاطر نشان کرد: راننده به همراه دو نفر از سرنشینان خودرو دستگیر و پس از بازرسی از خودروی آنها شش عدد باند کوچک، یک عدد باند بزرگ، یک عدد ساب بزرگ استوانه‌ای و یک عدد کف کش استخر کشف شد.

وی ادامه داد: در بازجویی های اولیه سارقان به هشت فقره سرقت محتویات و قطعات خودروهای سواری اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده قضائی تحویل محاکم قضائی شدند.

سرهنگ طالبی در پایان از مردم خواست تا با توجه به هشدارهای پلیسی، وسایل نقلیه خود را  به تجهیزات امنیتی مجهز و از قرار دادن اشیاء قیمتی در داخل ماشین خودداری کنند .

 

 

 

  • ۹۵/۰۳/۰۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.