خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

کشف بیش از 60 میلیارد ریال کالای قاچاق

سرهنگ"یوسف سپهوند" گفت: در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" یکی از برنامه ریزی های اولویت بخش پلیس، برخورد قاطع با پدیده قاچاق کالا است.

وی افزود: در این راستا و در تداوم برنامه های امنیت بخش پلیس و تمهیدات عملیاتی در برخورد با قاچاق کالا در دو ماهه نخست سال جاری ، 60 میلیارد و 868 میلیون و 900 هزار ریال کالای قاچاق در سطح استان کشف شد.

وی تصریح کرد:‌این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 229 درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی استان با اشاره به توقیف 52 دستگاه خودروی سبک و سنگین در این رابطه خاطر نشان کرد: کالای مکشوفه شامل ، فرآورده های نفتی ، خودرو ، لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک ، لوازم خانگی و سیگار می باشد.

سرهنگ "سپهوند" خاطر نشان کرد: در عملیات های پلیس در حوزه مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای سال 179 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

دستگیری کیف قاپ حرفه ای با 12فقره سرقت

سرهنگ " سید نورالدین حسینی" گفت:در پی چند فقره کیف قاپی در سطح شهرستان اراک و شکایت تعدادی از شهروندان از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 تحقیقات کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز شد. وی ادامه داد:پس از تحقیقات گسترده، سرانجام ماموران موفق شدند فرد مورد نظر را که دارای سوابق متعدد سرقت بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کنند.

سرهنگ حسینی بیان داشت:متهم پس از بازجوئی های تخصصی پلیس به 12 فقره کیف قاپی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

دستگیری مواد فروش سابقه دار در خمین

سرهنگ"محمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران انتظامی شهرستان از فعالیت فردی سابق دار در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهر مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین افزود:با پیگیری موضوع، فرد مورد نظر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در محور خمین- الیگودرز دستگیر و‌ در بازرسی از خودروی وی، مقدار 350 گرم هروئین و 100 گرم شیشه کشف شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

عدم توجه کافی به جلو، فوت عابر پیاده را در پی داشت

درسانحه رانندگی که در حوالی ساعت 16 روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو با عابر پیاده در محور"اصفهان- دلیجان " به وقوع پیوست، عابر پیاده به علّت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راه، عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده کامیون ایسوزو عنوان شد.

  • ۹۵/۰۳/۱۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.