خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف 11 میلیارد و 400 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق

  سرهنگ "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و به دنبال تحقیقات گسترده، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از جابجایی محموله های قاچاق کالا از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده ماموران انتظامی موفق شدند این محموله ها را که به وسیله سه دستگاه کامیون منتقل می شد، شناسایی و در عملیات هایی جداگانه خودروها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو ها چهار هزار و 655 کارتن ظروف شیشه ای ،153 دستگاه ماشین ظرفشویی ، 62دستگاه جارو برقی و 235 کارتن چای قاچاق به ارزش تقریبی 11 میلیارد و 400 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: محموله های توقیفی در یکی از بنادر جنوب کشور بارگیری و به مقصد تهران حمل می شد که با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان اظهار داشت: چهار نفر در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

کشف 23 هزار لیتر سوخت قاچاق در دلیجان

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی دلیجان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در نخستین عملیات روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در هنگام کنترل کامیون های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون شده و آن را متوقف می نمایند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از بازرسی از کامیون مذکور موفق می شوند 23 هزار سوخت قاچاق از آن کشف کرده و به علت عدم ارائه هرگونه مدرک گمرکی از سوی راننده، کامیون را به پارکینگ منتقل نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان افزود: متّهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

کشف بیش از 124 کیلو گرم انواع مواد مخدر

سرهنگ"احمد رضا چگنی" رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سه محموله مواد مخدر را در شهرستان های ساوه ،خنداب و محلات شناسایی کردند.

وی افزود:با تلاش ماموران پلیس 119 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و چهار نفر نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان در ادامه از دستگیری 22 خرده فروش مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اراک خبر داد و بیان داشت: در اجرای این طرح مقدار پنج کیلو و 234 گرم تریاک از خرده فروشان مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنک "چگنی" در پایان با بیان اینکه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند اظهار داشت: مبارزه همه جانبه با معضل مواد افیونی با استفاده از همه توان اجرایی نیروی انتظامی در سطح استان مرکزی ادامه دارد .

کشف 25 فقره سرقت با دستگیری 10سارق سابقه دار

سرهنگ "مصطفی ویسمه ای" فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان اراکی از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع برخی سرقت ها، طی هفته گذشته این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات گسترده پلیس 10 نفر سارق سابقه دار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در اراک دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به اعتراف متهمان به 25 فقره انواع سرقت اماکن خصوصی، محتویات داخل خودرو، موتور سیکلت، کیف قاپی در این شهرستان خاطر نشان کرد: برخی از اموال مسروقه کشف شد و به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ ویسمه ای در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار های پیشگیری از سرقت هرگونه فعالیت مجرمانه افراد را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

  • ۹۵/۰۳/۱۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.