خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کلاهبرداری میلیاردی فروشنده های عتیقه های تقلبی

در اسفندماه سال گذشته فردی از اهالی زرندیه به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرد و اذعان داشت که از او مبلغ سه میلیارد ریال کلاهبرداری شده است.

شاکی در اظهارات خود به کارآگاهان اذعان داشت: از چندی پیش با دو نفر آشنا شدم که قصد فروش اشیاء عتیقه را داشتند و در این مدت با اطمینانی که نسبت به آنها پیدا کردم، قرار شد اشیاء عتیقه به مبلغ سه میلیارد ریال به من فروخته شود.

وی اضافه کرد: به منظور انجام معامله، محلی را در بیابان های اطراف شهرستان در نظر گرفتیم که آنها بعد از تحویل پول، اعلام داشتند که عتیقه ها را در حفره ای در زیر زمین پنهان کرده اند و زمانی که من در حال خارج کردن اشیا از زیر خاک بودم، آنها با سر و صدا و اعلام حضور پلیس از محل متواری شدند که من بعد از آن با بررسی دقیق اشیاء متوجه شدم که آنها عتیقه نبوده و از من کلاهبرداری شده است.

با اعلام این خبر بلافاصله پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان زرندیه قرار گرفت و با اطلاعات و سرنخ هایی که از متهمان پرونده به دست آمد و با انجام تحقیقات تخصصی، دو جوان کلاهبردار شناسایی و در عملیاتی در شهرستان ساوه دستگیر شدند.

سرهنگ "داود کاظمی" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در تکمیل تحقیقات کارآگاهان و در استعلام های انجام گرفته، مشخص شد که این دو جوان به همین روش از چهار نفر دیگر نیز در شهرهای قم و تهران نیز کلاهبرداری کرده اند.

وی اضافه کرد: قبل از عملیات دستگیری، متهمان در حال برنامه ریزی برای کلاهبرداری دیگری به همین روش بودند که با اقدام سریع ماموران انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ کاظمی از معرفی متهمان به زندان خبر داد و خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات، میزان کلاهبرداری متهمان در این پرونده ها حدود 6 میلیارد و770 میلیون ریال برآورد شده است.

کشف 600 میلیون اسباب بازی قاچاق در دلیجان

سرهنگ" علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان داشت : روز گذشته ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان– تهران یک دستگاه کامیون را متوقف و پس از بازرسی از آن موفق به کشف  تعداد 13 هزار و 901 عدد، انواع اسباب بازی قاچاق شدند.

وی از ارجاع محموله متوقف شده برای ارزش گذاری به اداره گمرک شهرستان خبر داد و افزود: متّهم پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

  • ۹۵/۰۳/۱۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.