خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف 280 هزار نخ سیگار قاچاق در اراک

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی از عبور یک محموله سیگار قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند و در برنامه ریزی صورت گرفته، تمهیدات لازم برای شناسایی و توقیف این محموله آغاز شد.

وی اضافه کرد: سرانجام صبح روز گذشته ماموران انتظامی موفق شدند در یکی از محورهای مواصلاتی استان یک دستگاه خودروی سواری را که از استان های غربی به سمت تهران در حال تردد بود را در این خصوص شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ سپهوند ادامه داد :‌در بازرسی از خودروی توقیف شده ، تعداد 280 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان از ارجاع پرونده متهم دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های اجرایی پلیس استان است و شهروندان نیز در این حوزه می توانند اخبار و گزارش هایی خود را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش نمایند.

 

توقیف پژو پارس با خلافی بیش از 104 میلیون ریال در "ساوه"

  سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته تیمی از ماموران پلیس راه استان که در محور "ساوه-همدان" مستقر بودند، یک دستگاه خودرو پژو پارس را حین انجام تخلف در این محور شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: پس از اعمال قانون این وسیله نقلیه و انجام استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راه، مشخص شد این خودرو دارای 104 میلیون و570 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

سرهنگ کهریزی، تاکید کرد: در راستای اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

 

تعمیرکار تلفن همراه عامل هک اکانت شبکه اجتماعی شهروند ساوجی بود

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت یک شهروند ساوجی مبنی بر دسترسی غیرمجاز به داده ها و هک اکانت یکی از شبکه های اجتماعی این فرد موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه قرار گرفت.

وی افزود:در پی تحقیقات انجام شده، کارشناسان پلیس فتا متهم که دارای مغازه تعمیر تلفن همراه در شهرستان ساوه بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد نوروزی بیان داشت:در روند تحقیقات مشخص شد که متهم زمانی که شاکی پرونده، گوشی خود را برای تعمیر به وی می سپارد، او از اطلاعات گوشی همراه کپی برداری کرده و نسبت به ارسال اطلاعات گوشی به شاکی و دوستان و آشنایان وی اقدام می کند.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی اظهار داشت:متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرگرد نوروزی در پایان از شهروندان خواست در صورت بروز نقص فنی برای تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی ،این تجهیزات را به قصد تعمیر به نمایندگی های معتبر و دارای پروانه کسب واگذار کرده و از تحویل آنها به افراد فاقد صلاحیت و مراکز غیر معتبر خودداری نمایند.

کشف 200 میلیون ریال کالای قاچاق در شازند

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق ماموران انتظامی در دو عملیات جداگانه محموله هایی از کالاهای قاچاق را در محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده دو دستگاه خودرو که از بنادر جنوبی کشور به سمت تهران در حال تردد بودند، متوقف شدند.

سرهنگ جنتی با اشاره به کالاهای کشف شده در این عملیات های اظهار داشت:‌ طی بازرسی از دو دستگاه خودروی توقیف شده تعداد هفت دستگاه تلویزیون، دو دستگاه یخچال فریزر، دو دستگاه فر، دو دستگاه جارو برقی، چهار دستگاه مایکرو ویو ، یک دستگاه کباب زن ، ده عدد مایکرو ویو و 272 کمپوت آناناس خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:‌ در این عملیات ها دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

دستگیری مواد فروش سابقه دار در اراک

سرهنگ "احمدرضا چگنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: در پی تحقیقات گسترده ، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد افیونی در سطح شهر اراک با مطلع شدند.

وی افزود: با تشکیل تیم تحقیقاتی در این راستا محل فعالیت فرد مواد فروش در یکی از محله های شهر اراک شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری متهم در یکی از روستاهای اطراف اراک در حین جابجایی مقادیری مواد مخدر خاطر نشان کرد:پس از بازرسی از خودروی مواد فروش 2 کیلو  و 350 گرم تریاک از وی  کشف شد.

سرهنگ"چگنی" اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

پلمب 9 کافی شاپ متخلف در اراک

سرهنگ"احمد عباسی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت:در سال جاری با توجه به بازخوردگیری های انجام شده از شهروندان، یکی از برنامه هایی که در دستور کار پلیس استان قرار گرفت، تشدید طرح نظارت بر کافی شاپ های استان است.

وی افزود:طرح نظارت بر کافی شاپ ها ادر سطح شهر اراک به مرحله گذاشته شد که از 15کافی شاپ در این شهرستان بازدید و تعداد 9 واحد صنفی به دلیل تخلفات صنفی با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

رئیس پلی امنیت عمومی استان در پایان با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

  • ۹۵/۰۳/۱۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.