خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

یک کشته در تصادف روزگذشته استان مرکزی

 در حادثه ای که در ساعت 8 و 31 دقیقه روز گذشته در خیابان سردشت اراک در اثر برخورد یک دستگاه خودروی خاور با راننده خودروی پراید  که در کنار خودروی خود ایستاده بود، به وقوع پیوست، راننده خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور حاضر در صحنه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی خاور عنوان شد.

هشدار پلیس؛

رانندگان انواع وسایل نقلیه، همواره، باید رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و با هوشیاری کامل و به دور از هرگونه خستگی به رانندگی پرداخته و همیشه ایّام به یاد داشته باشند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

دستگیری مواد فروش سابقه دار در کمیجان

سرهنگ "بهزاد فکوری" فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در پی تحقیقات گسترده ماموران انتظامی کمیجان از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر میلاجرد با خبر شدند  و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی محل اختفای متهم در عملیاتی غافلگیرانه مواد فروش دستگیر و 82.5 گرم هروئین وشیشه و تعدادی ترازو و آلات استعمال  از وی کشف شد.

سرهنگ فکوری گفت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده، ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان در پایان با اشاره به اینکه مواد فروش پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار پلیس می باشد و موفقیت در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و ریشه کنی بلای خانمانسوز اعتیاد مستلزم مشارکت مردمی و کار جمعی است.

کشف بیش از 4 هزار لیتر سوخت قا چاق در ساوه

 سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ،روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان ساوه در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق را شناسایی کردند.

وی با اشاره به توقیف خودروی مذکور در عملیاتی غاقلگیرانه افزود:مأموران پلیس پس از بازرسی از کامیون مذکور 4 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

سرهنگ طالبی بیان داشت:راننده به علت عدم ارائه مدرک گمرکی دستگیر و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

  • ۹۵/۰۳/۲۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.