خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

جوانی 21 ساله به هنگام شنا در رود خانه غرق شد

سرهنگ"بیژن جلیلی" فرمانده انتظامی شازند گفت: بعد از ظهر روز جمعه بیست و یکم خردادماه سال جاری، گزارشی به مرکز فوریت های 110 شهرستان مبنی بر غرق شدگی فردی در رودخانه معادن شن و ماسه این شهرستان اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم های امدادی و ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر و مشاهد شد، جسد جوانی21 ساله بر روی آب غوطه ور است.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند بیان داشت:در ادامه تحقیقات پلیس، شاهدان حادثه عنوان کردند فرد حادثه دیده برای شنا داخل آب رفته که به علت عدم مهارت در شنا کردن، جان خود را از دست داده است.

سرهنگ جنتی در پایان اظهار داشت:جسد متوفی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

دستگیری سه سارق سابقه دار در کمیجان

سرهنگ"بهزاد فکوری" فرمانده انتظامی کمیجان گفت:درپی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان کمیجان و شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت احشام، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود:پس از تحقیقات گسترده ماموران پلیس آگاهی کمیجان سه سارق سابقه دار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: سارقان پس از دستگیری به یک فقره سرقت احشام و  دو فقره سرقت موتور سیکلت در کمیجان اعتراف کردند.

سرهنگ"فکوری" در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه برخی افراد سودجو موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

4 کشته در سوانح رانندگی استان مرکزی

در سانحه رانندگی ساعت 22 و 21 دقیقه روز پنجشنبه  محور اراک-قم که بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با موتور سیکلت رخ داد، راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف، در دم فوت شد.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو راننده خودرو وانت پیکان اعلام شد. در حادثه دیگری که در ساعت 9 و 2 دقیقه روز گذشته در ورودی شهر صنعتی اراک بر اثر برخورد یکدستگاه خودروی ال نود با خودروی پژو پارس به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودروی ال نود در دم فوت کرد.

کارشناس تصادفات پلیس راهور علت این حادثه را، پنجاه درصد راننده خودروی پژو پارس به دلیل عدم نصب علایم هشدار دهنده در هنگام توقف و پنجاه درصد نیز راننده خودروی ال نود به دلیل عدم توجه به جلو، عنوان کردند.

در سومین حادثه رانندگی که در ساعت 14 و 8 دقیقه همین روز در محور توره – اراک بر اثر برخورد یکدستگاه خودروی وانت پیکان با موتور سیکلت شکل گرفت، راکب موتور سیکلت و تنها سرنشین آن به دلیل شدت جراحات وارده، پس از انتقال به بیمارستان فوت شدند.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم رعایت حق تقدم عبور از سوی راننده وانت پیکان اعلام شد.

  • ۹۵/۰۳/۲۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.