خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 دستگیری سارق موتور سیکلت با 4 فقره سرقت در ساوه

سرهنگ "علی اصغر طالبی " فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:ماموران انتظامی کلانتری11 ساوه در حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش برخورد کرده و برای بررسی موضوع اقدام به توقیف موتور کردند.

وی افزود:راکب موتور سیکلت بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک سعی کرد از دست ماموران فرار کند که پس ازدقایقی با سرعت عمل بالای پلیس موتور سیکلت متوقف شد.

این مقام انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد:متهم پس از دستگیری به کلانتری انتقال و در بازجویی های پلیسی به 4 فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان ساوه اعتراف کرد.

سرهنگ طالبی خاطر نشان کرد:با شناسایی مالباختگان تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه شاکیان و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی منتقل شد.

سرهنگ طالبی در پایان از شهروندان خواست:در صورت اطلاع از هر گونه ناهنجاری،مراتب را از طریق تلفن 110اطلاع تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کاهش 8 درصدی تصادفات در استان مرکزی

سرهنگ"یوسف سپهوند"در کمیسیون تخصصی پلیس  راه و راهور  استان بر برنامه ریزی پلیس در ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه نیروى انتظامى سازمانى است که هدف از تشکیل آن استقرار نظم و امنیت، تأمین آسایش عمومى و فردى است باید در برنامه ریزی ها به ویژه در حوزه ترافیکی با عزم جمعی در تحقق امنیت مطلوب اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه پلیس راه و راهور به عنوان یکی از بخش های مهم و تأثیرگذار در نظم و امنیت باید نظارت و کنترل دقیقی را اعمال کنند بیان داشت: مسئول سازی دستگاه ها در امر ترافیک مهمترین عامل در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی به شمار می رود.

این مقام انتظامی استان مرکزی بر ضرورت دستگاه های فرهنگی در افزایش آگاه سازی عمومی تاکید و خاطر نشان کرد:افزایش تعاملات با سایر دستگاه های مربوط  در حوزه ترافیک ،کاهش 8 درصدی تصادفات  از ابتدای سال جاری تا کنون را  به همراه دارد.

سرهنگ"سپهوند" عدم رعایت حق تقدم بیشترین علت تصادفات درون شهری و عدم توجه به جلو را بیشترین عامل حوادث رانندگی جاد ه ای امسال در استان مرکزی عنوان و اضافه کرد: با توجه به نوع ماموریت های پلیس در حوزه ترافیکی، آموزش و روزآمدی، فرایندی ضروری و استمرار آن از ضروریت هایی است که باید در برنامه ریزی ها بدان توجه و تاکید شود.

وی، ضمن تاکید بر استفاده صحیح و بهینه از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، رسالت مهم پلیس در جامعه را تامین نظم، امنیت و آرامش برای شهروندان دانست و افزود: همواره کارکنان باید با رفتار حسنه و مودبانه در تکریم ارباب رجوع کوشا باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان پلیس راه و راهور در این استان اظهار داشت: اقدامات ارزنده پلیس در این دو حوزه علاوه بر کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن رضایتمندی شهروندان را از عملکرد پلیس به همراه دارد.

کشف بیش از 6 هزار قرص قاچاق در زرندیه

سرهنگ"داود کاظمی"فرمانده انتظامی زرندیه گفت:در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا و به دنبال تحقیقات گسترده ماموران انتظامی شهرستان زرندیه یک محموله حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای اصلی این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود:با هوشیاری و سرعت عمل پلیس محموله مذکور متوقف و پس از بازرسی از آن 6 هزار و 168 عدد قرص قاچاق کشف شد.

سرهنگ کاظمی بیان داشت:راننده خودروی توقیفی در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

  • ۹۵/۰۳/۲۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.