خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف 22 تن برنج خارجی قاچاق

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی  گفت: در راستای تشدید کنترل محورهای مواصلاتی استان، ماموران انتظامی شهرستان دلیجان یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای اصلی این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: با هوشیاری ماموران پلیس، کامیون مذکور متوقف و پس از بازرسی از آن 22 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و100 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سپهوند، بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیس، مشخص شد محموله توقیفی از یکی از شهرهای جنوبی کشور به مقصد مرکز کشور بارگیری شده است که راننده آن به علت عدم ارائه مدارک گمرکی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با متخلفان اقدام لازم صورت گیرد

 

دو کشته و یک مجروح در تصادفات روز گذشته استان مرکزی

در اولین حادثه رانندگی که در ساعت 12 و 23 دقیقه روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با موتور سیکلت در محور اراک - خنداب به وقوع پیوست ، راکب موتور سیکلت پس از انتقال به بیمارستان به علّت شدت جراحات وارده فوت شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه ، عدم رعایت حقّ تقدّم عبور از فرعی به اصلی، از سوی راکب موتور سیکلت، عنوان شد.

در حادثه دیگری که در ساعت 15 و 18 دقیقه همین روز در اثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون با یک سواری پیکان در محور ساوه – تهران رخ داد، راننده خودروی پیکان به علّت شدت جراحات وارده در دم فوت و تنها سرنشین آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجّه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده سواری پیکان، عنوان شد.

دستگیری مواد فروش سابقه دار در کمیجان

سرهنگ "بهزاد فکوری" فرمانده انتظامی کمیجان گفت:در راستای مبارزه با معضل مواد مخدر و در پی تحقیقات گسترده ماموران انتظامی کمیجان از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود:در ادامه تحقیقات پلیس و شناسایی محل زندگی مواد فروش متهم به هنگام حمل مقادیری مواد افیونی با اتومبیل متوقف و یک کیلو و 995 گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی شهرستان با اشاره به دستگیری مواد فروش خاطرنشان کر:متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 

دستگیری سارق محتویات خودرو با 5 فقره سرقت

سرهنگ" محمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی خمین گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان خمین و شکایت تعدادی از شهروندان در این زمینه موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس قرار گرفت.

وی افزود:در استای تحقیقات گسترده پلیس سارق سابقه دار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در خمین دستگیر شد.

این مقام انتظامی شهرستان خمین بیان داشت:سارق در بازجویی های صورت گرفته به 5 فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان خمین اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ گودرزی در پایان ضمن توصیه به همشهریان برای مجهزکردن خودرو خود به سیستم ایمنی و دزدگیر اظهار داشت: رها کردن خودرو در محل های ناامن بدون رعایت اصول امنیتی از عوامل زمینه ساز اصلی در سرقت از خودرو است که ضمن توجه به این هشدارهای پیشگیرانه پلیس می توانند از طریق ارتباط با تلفن 110 و 197 نسبت به افزایش تعامل با پلیس و گسترش مشارکت خود در حوزه نظم و امنیت اجتماعی اقدام کنند.

پلمب دو کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز در اراک

پلمب دو کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز در اراک

سرهنگ" احمد عباسی" رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در راستای اجرای طرح نظارت بر فعالیت کمپ های ترک اعتیاد در سطح شهر اراک طی هفته گذشته از تعدادی از کمپ های حاشیه این شهرستان بازدید شد.

وی افزود:ماموران اداره اماکن پس از سرکشی و بازدید از تعدادی از کمپ های شهرستان اراک دو کمپ متخلف را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب کردند.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس با تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

  • ۹۵/۰۳/۲۵
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.