خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


 کشف 19 فقره سرقت احشام در اعترافات باند سرقت

سرهنگ"فرامرز گودرزی " فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: چندی پیش گزارشی از وقوع سرقت احشام در یک دامداری واقع در یکی از روستاهای شهرستان به پلیس گزارش شد و تیمی تخصصی از ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: با اعزام کارآگاهان پلیس به محل وقوع سرقت، مشخص شد که سارقان پس از بستن دست و پای چوپان، او را بعد از پیمودن مسافتی در بیابان ها رها و 70 راس گوسفند را سرقت کرده و متواری شده اند.

این مقام انتظامی شهرستان بیان داشت:با شروع بررسی های تخصصی کارآگاهان و در تحقیقاتی که با همکاری ماموران پلیس آگاهی در مرکز استان به نتیجه رسید، متهمان که پنج نفر سارق سابقه دار بودند، در یکی از استان های همجوار مرکزی شناسایی شدند.

گودرزی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه اعضای این باند سرقت، تیمی از ماموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی به محل سکونت آنان اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه هر پنج را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات خاطر نشان کرد:سارقان در بازجویی های صورت گرفته به 18 فقره سرقت احشام در استان اصفهان و یک فقره سرقت در محلات اعتراف کردند.

دامداران ، مراقب سارقان خریدار نما باشند

فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پایان با اشاره به اینکه متمهان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند اظهار داشت:عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس زمینه‌ساز بروز سرقت‌ها می‌باشد که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت به توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از دامداران خواست ، مراقب سارقان خریدار نما باشند و دام های خود را بدون حفاظت رها نکنند.




پلمپ 2 دکه عرضه قلیان در اراک

سرهنگ" احمد عباسی" رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: در راستای نظارت بر اماکن و عملکرد اصناف در سطح شهر اراک از تعدادی از دکه های پارک های این شهرستان بازدید شد.

وی افزود:ماموران اداره اماکن پس از سرکشی و بازدید از تعدادی از دکهّ های سطح شهرستان اراک،با هماهنگی مقام قضایی، اقدام به پلمب دو دکه غیر مجاز عرضه کننده قلیان کرده و به 10 دکه دیگر اخطار پلمب دادند.

سرهنگ"عباسی " در پایان با بیان اینکه پلیس با تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در عملیات پلیس در اراک

سرهنگ "احمدرضا چگنی" گفت: ماموران پلیس مواد مخدر استان در پی تحقیقاتی از خرید و فروش گسترده مواد مخدر توسط فردی در یکی از محلات شهر اراک مطلع شدند بررسی موضوع به تیمی مجرب از ماموران این پلیس ارجاع شد .

وی اظهار داشت: با ادامه تحقیقات متهم شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس ماموران پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مواد مخدر استان مرکزی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات ، زمانی که قاچاقی مورد نظر قصد فروش مقادیری مواد مخدر را داشت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در هنگام بازرسی از منزلش مقدار، 2 کیلو و 460 گرم تریاک کشف شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متّهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

توقیف 2 محموله لباس و پارچه قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون ریال

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و در پی تحقیقات گسترده، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، دو محموله حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای اصلی این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: با تمهیدات اجرایی انجام شده در دو عملیات جداگانه یک دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری متوقف و به یگان انتظامی  انتقال داده شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی، خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، 12تن و 270 کیلو گرم پارچه و 224 ثوب کاپشن قاچاق به ارزش چهار میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

وی، خاطر نشان کرد: دو محموله توقیف شده از بنادر جنوبی کشور بارگیری شده و به مقصد تهران در حال انتقال بود.

سرهنگ سپهوند، اضافه کرد: در این عملیات ها، دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

  • ۹۵/۰۳/۳۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.