خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

توقیف سمند با خلافی 34 میلیون و 500 هزار ریال در اراک

سرهنگ "ابولفضل امیدی" رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت:مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اراک روز گذشته در یکی از خیابان های شهر، خودروی سمندی را به علت ارتکاب تخلف رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: پس از اعمال قانون این راننده متخلف و استعلام از سیستم جامع پلیس راهنمایی و رانندگی مشخص شد در سوابق خودرو 34 میلیون و 500 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که خودرو با هماهنگی های صورت گرفته توقیف و برای اعمال قانون به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به توقیف این خودرو براساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و صبور بودن در هنگام رانندگی، پلیس را در انجام وظایف خود یاری کنند.

دستگیری سارق سابقه دار

سرهنگ "مصطفی ویسمه ای" فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: از حدود یک ماه گذشته، گزارش هایی از سرقت محتویات خودروی های سواری در سطح شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله برنامه ریزی اجرایی لازم برای شناسایی عاملان این سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با آغاز تحقیقات مشخص شد که اکثر سرقت ها در ساعات بین 10 تا 11 صبح و در حوالی آرامستان شهر اراک رخ داده و در این سرقت ها علاوه بر اشیاء قیمتی، مدارک شناسایی صاحبان خودرو نیز سرقت شده است.

سرهنگ ویسمه ای با اشاره به عملیات شناسایی و دستگیری فرد سارق بیان داشت: با تمهیدات اجرایی پلیس شهرستان، سرانجام فرد سارق شناسایی و در عملیاتی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی شهرستان اراک افزود: متهم در بازجویی های صورت گرفته به 50 فقره سرقت محتویات خودرو در شهر اراک اعتراف کرد و اذعان داشت که با توجه به خلوت بودن محل سرقت و غفلت صاحبان خودرو، نقشه سرقت خود را عملی می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک، خاطر نشان کرد:‌ در بازرسی از محل سکونت این فرد، تعداد زیادی مدارک شناسایی و هویتی از قبیل شناسنامه، کارت ملی، بیمه نامه خودرو، دفترچه حساب بانکی، کارت عابر بانک، گواهینامه خودرو، دسته چک، لاستیک و رینگ خودرو، قالپاق، آچار، جک خودرو، کپسول آتش نشانی و ... کشف که تمامی اموال مسروقه به مالباختگان برگردانده شد.

سرهنگ ویسمه ای در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار های پیشگیری از سرقت، هرگونه فعالیت و تردد افراد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110به پلیس اطلاع دهند.

کشف یک کیلو و 990 گرم هروئین در اراک

سرهنگ"احمدرضا چگنی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت:در راستای مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر در سطح استان و در پی تحقیقات گسترده ماموران مبارزه با مواد مخدر از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع انواع مواد افیونی در اراک با خبر شدند.

وی افزود:با ادامه تحقیقات پلیس محل سکونت مواد فروش در اراک شناسایی و پس از چند ساعت کنترل نامحسوس، فرد موردنظر در عملیاتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل دستگیری متهم یک کیلو و 990 گرم ماده مخدر هروئین کشف شد.

سرهنگ "چگنی " در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت پایدار در سطح استان مرکزی عملیات های گسترده شناسایی ، پاکسازی و مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر با حداکثر توان اجرایی پلیس ادامه دارد.

عدم توجه کافی به جلو راننده کامیون، یک کشته برجای گذاشت

درسانحه رانندگی که درساعت یک و 19 دقیقه بامداد روز گذشته در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی کامیون بنز در اتوبان کربلا به وقوع پیوست، راننده خودرو به علّت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راه، عدم توجه کافی به جلوی راننده خودروی کامیون بنز ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شد.

سرهنگ"ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کرده و رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

  • ۹۵/۰۴/۰۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.