خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

توقیف محموله میلیاردی کاغذ قاچاق در دلیجان

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت :در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کنترل محور های مواصلاتی عوامل پلیس آگاهی دلیجان شهرستان یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای اصلی این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: با هوشیاری پلیس و در عملیاتی غافلگیرانه محموله مذکور متوقف و پس از بازرسی از آن 8 هزار و 820 بسته کاغذ به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی بیان داشت:در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد محموله مورد نظر از شهرهای جنوبی کشور بارگیری و به مرکز کشورحمل می شده است که در این عملیات دو نفر به علت عدم ارائه مدارک گمرگی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

"سرهنگ سپهوند" در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه تلفنی فوریت های پلیسی 110 به اطلاع پلیس رسانده تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با مجرمان و متخلفان اقدام لازم صورت گیرد.

توقیف پراید با خلافی 22 میلیون و 900 هزار ریال در اراک

سرهنگ "ابولفضل امیدی" رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: روز گذشته تیمی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در یکی از خیابان ها شهر اراک، یک دستگاه خودروی پراید را به علّت عدم رعایت قوانین از سوی راننده متوقف کردند.

وی افزود: پس از اعمال قانون این راننده متخلف و استعلام از سیستم جامع پلیس راهنمایی و رانندگی مشخص شد در سوابق خودرو 22 میلیون و 900 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که خودرو با هماهنگی های صورت گرفته توقیف و برابر ماده 8 قاون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی به پارکینگ منتقل شد.

مرگ کارگر شرکت هپکو بر اثر سقوط ضایعات

در ساعت 13 و 55 دقیقه دیروز مرکز فوریت های 110 اراک  حادثه  سقوط ضایعات کارخانه ای را بر سر یک کارگر در شرکت هپکو این شهرستان را اعلام کرد.

با اعلام این خبر و با حضور ماموران انتظامی اراک در محل حادثه مشخص شد  که مصدوم یک کارگر 26 ساله است که به هنگام کار در انبار مواد خام شرکت هپکو  و بر اثر سقوط ضایعات مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

بنا بر اعلام پلیس مصدوم پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد.

3 کشته در تصادفات روز گذشته استان مرکزی

در حادثه ای که در ساعت 35 دقیقه بامداد روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سمند در خیابان امام خمینی بخش نوبران شهرستان ساوه به وقوع پیوست، یکی از شرنشینان خودروی سمند به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور، عدم توجه به جلو راننده کامیون عنوان شد.

در حادثه دیگری که در ساعت 4 و 14 دقیقه همین روز در محور "فامرین - کمیجان"، در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید رخ داد، راننده و تنها سرنشین آن پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه کافی به جلوی راننده خودروی پراید عنوان شد.

  • ۹۵/۰۴/۰۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.