خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

آمادگی کامل پلیس استان مرکزی در برقراری امنیت لیالی قدر

سرهنگ "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی    گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان پلیس استان برنامه مدوّنی را برای پوشش کامل امنیتی و نظامی در فضاهای مذهبی سراسر استان اعم از مساجد، تکایا و مصلی‌ها در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات مختلف مذهبی شهروندان، داشته است.

این مقام انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: ایجاد امنیت اجتماعی و ارتقاء رضایت مندی شهروندان از جمله اولویت هایی است که پلیس استان همواره در طرح های مختلف انتظامی در دستور کار خود قرارداده است.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم در ثبات امنیت در لیالی قدر و اقدامات پیشگیرانه در سطح استان، بیان داشت: با توجه به حضور شهروندان در محافل مذهبی و خالی بودن منازل طی هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه قضایی برخورد قاطع با مجرمان در دستور کار بوده و طرح ها و تدابیر لازم نیز به منظور پیشگیری از هر گونه ناهنجاری اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی  به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای حضور محسوس ماموران انتظامی در شب های قدر اشاره داشت و تاکید کرد: با تقویت واحدهای انتظامی و بهره گیری از ظرفیت کارکنان ستادی در شب های قدر، ارتقاء انضباط ترافیکی و انتظامی مورد تاکید بوده و با متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد خواهد شد.

سرهنگ عزیزی در پایان با اشاره به  آمادگی کامل تمامی واحدهای تخصصی و عملیاتی پلیس استان مرکزی در راستای برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم نورانی لیالی قدر، از شهروندان فهیم استان مرکزی خواست که در این شب ها در هنگام ترک منزل و یا پارک خودرو، همواره موارد و نکات پیشگیرانه انتظامی را رعایت کرده و هرگونه اخبار،اطلاعات و تحرکات مشکوک را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس برای مراسم شب های قدر

سرهنگ "ابوالفضل امیدی " رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: به منظور رفاه حال همشهریان و پیشگیری از ایجاد ترافیک در شب های قدر در محدوده های مصلی بیت المقدس، امام زادگان عبدالله و آمنه خاتون ،مسجد حاج آقا صابر و مسجد سیدها محدودیت ترافیکی اجرا می شود .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی با بیان این مطلب افزود: با توجه به این که همه ساله در مراسم مذهبی مختلف و به خصوص شب های قدر خیل عظیم شهروندان برای هرچه پور شور تر برگزار شدن این مراسم به اماکن مذهبی یاد شده می روند،برای پیشگیری از ایجاد ترافیک و عدم ایجاد مزاحمت برای همشهریان محدودیت های ترافیکی در این شب ها وضع شده است.

سرهنگ امیدی در ادامه محدودیت های وضع شده را بدین شرح اعلام داشت:میدان شهدا به سمت میدان شهدای هفت تیر و بالعکس و از تقاطع خیابان میثم به سمت میدان شریعتی و بالعکس.

وی همچنین یاد آورشد: اطراف مصلی بیت المقدس و مسجد سیدها محدودیت ترافیکی کامل نداریم و در صورت نیاز به صورت مقطعی در محدوده خیابان امام و خیابان های منتهی به مسجد سید ها و پل سبحانی محدودیت ایجاد خواهد شد .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی خاطر نشان کرد:سرویس های ایاب و ذهاب ناوگان اتوبوسرانی در نقاطی همچون پایانه سرداران ،میدان شهدا، میدان شورا و خیابان امیر کبیر در دسترس شهروندان عزیز می باشد .

سرهنگ ابوالفضل امیدی در پایان از عموم شهروندان خواست که با همکاری با کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین استفاده از وسایل نقلیه عمومی، پلیس را در این امر یاری دهند .

 

مرد شیاد با جعل عنوان از مردم کلاهبرداری می کرد

سرهنگ "فرامرز گودرزی " فرمانده انتظامی محلات گفت:در پی ارجاع پرونده ای مبنی بر کلاهبرداری با جعل عنوان یکی از کارمندان دستگاه های دولتی ، موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:در بررسی های صورت گرفته مشخص شد فردی با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از دستگاه های دولتی اذعان داشته از طریق ارتباط نزدیک با مسئولان این دستگاه می تواند در کار آنها تسهیل و مشکلات پرونده های آنان را رفع کند که با این شگرد توانسته چهار نفر را فریب داده و مبلغ 150 میلیون ریال از آنان کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات تصریح کرد: متهم پس از دریافت وجوه مورد نظر متواری شده و ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان پس از انجام اقدامات تخصصی صورت گرفته طی عملیاتی ضربتی مخفیگاه این فرد را شناسائی و طی هماهنگی با مقام قضایی او را دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی خاطر نشان کرد:در این رابطه متهم همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. و با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

این مقام انتظامی شهرستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:شهروندان باید مطلع باشند که همیشه افرادی فرصت طلب در جامعه وجود دارند که منتظر غفلت و سهل انگاری دیگر آحاد جامعه بوده تا مقاصد سوء خود را عملی کنند و لازم است شهروندان در مواجهه با چنین افرادی سریعاً موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

 

واژگونی موتورسیکلت، یک کشته برجای گذاشت

در سانحه رانندگی استان که درساعت 9 و 52دقیقه روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در محور "خمین- دلیجان " رخ داد، راکب موتور سیکلت به علّت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه،در دست بررسی می باشد.

سرهنگ" ایرج کهریزی" از تمامی راکبان موتور سیکلت خواست که به هنگام رانندگی با این وسیله نقلیه از کلاه ایمنی استفاده کرده و رعایت سرعت مطمئنه را نیز سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

  • ۹۵/۰۴/۰۳
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.