خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

محموله چای قاچاق در زرندیه زمین گیر شد

سرهنگ "داود کاظمی"فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت:در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و به دنبال تحقیقات گسترده ماموران انتظامی زرندیه از حمل مقادیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای اصلی این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود:با حضور پلیس در محور مذکور خودروی مورد نظر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف شد.

این مقام انتظامی شهرستان  با اشاره به کشف 600 بسته چای قاچاق به ارزش 120 میلیون ریال خاطر نشان کرد:راننده خودرو به علت عدم ارائه مدارک گمرکی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 

ملاقات فرمانده انتظامی استان مرکزی با شهروندان

 جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان مرکزی ، روز چهارشنبه از ساعت 0930 صبح با حضور سرهنگ "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی در دفتر نظارت همگانی بازرسی استان برگزار می شود .

هم استانی های عزیز می‌توانند برای بررسی مشکلات، انتقادات و ... در ارتباط با عملکرد فرماندهی انتظامی استان در محل دفتر نظارت همگانی (197) واقع در شهر اراک، خیابان بهزیستی، روبروی نمایندگی ایران خودرو ، دفتر نظارت همگانی(197) حضور یافته و با فرمانده انتظامی استان دیدار کنند.

لازم به ذکر است ، شماره تلفن 197 به صورت متمرکز در مرکز استان آماده دریافت پیشنهاد ، انتقاد و تقدیر مردم از عملکرد پلیس از سراسر استان است.

مرگ سارق سیم برق در حال ارتکاب جرم

سرهنگ "محمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت:در ساعت 3 و 16 دقیقه بامداد روز گذشته مرکز فوریت های 110پلیس شهرستان خمین مرگ مرد 38 ساله ای را به علتی نامعلوم و مشکوک در یکی از بلوار های این شهرستان اعلام کرد.

وی افزود:با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه بلافاصله تحقیقات اولیه برای تشخیص علت حادثه شروع شد.

این مقام انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد متوفی سارق سیم برق می باشد که در حال سرقت سیم برق از دکل فشار قوی بوده که به علت برق گرفتگی فوت کرده است.

سرهنگ"گودرزی"بیان داشت:در ادامه تحقیقات پلیس ادوات سرقت سیم برق مانند دستکش و قیچی سیم بر در کنار جسد متوفی کشف شد.

فرمانده انتظامی خمین در پایان اظهار داشت:جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

  • ۹۵/۰۴/۰۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.