خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

غرق شدگی جوانی 19ساله به هنگام شنا در سد

سرهنگ"علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی ساوه گفت: بعد از ظهر روز گذشته، گزارش غرق شدگی فردی در سد الغدیر شهرستان ساوه به مرکز فوریت های 110 پلیس این شهرستان اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران انتظامی ساوه در محل حادثه حاضر و مشخص شد جسد جوانی 19 ساله بر روی آب غوطه ور است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان داشت:در ادامه تحقیقات پلیس، شاهدان حادثه عنوان کردند فرد حادثه دیده برای شنا داخل آب رفته که به علت عدم مهارت در شنا کردن، جان خود را از دست داده است.

سرهنگ طالبی در پایان اظهار داشت:جسد متوفی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

عدم توجه به جلو راننده خودرو، جان عابر پیاده را گرفت

درسانحه رانندگی که درساعت 8 و44دقیقه روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با عابر پیاده در کمربندی محلات به وقوع پیوست، عابر پیاده مجروح و پس از انتقال به بیمارستان، به علّت شدت جراحات وارده فوت شد.

علّت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور، عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده خودروی نیسان عنوان شد.

سرهنگ" ابوالفضل امیدی" رئیس پلیس راهور استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کرده و رعایت سرعت مطمئنه را سر لوحه رانندگی خود قرار دهند.



توقیف 503 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در فراهان

سرهنگ "صفر علی روشنایی " فرمانده انتظامی فراهان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فراهان به منظور کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک از ابتدای سال جاری تا کنون طرح توقیف وسایل نقلیه متخلف را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:در این طرح برخورد با موتورسیکلت سوارانی که فاقد پلاک ،کلاه ایمنی، گواهینامه و همچنین موتورسیکلت هایی که فاقد بیمه بوده و یا راکبانی که اقدام به حرکات نمایشی می کردند و خودرو هایی که آلودگی صوتی و حرکات نمایشی و توقف در پیاده رو را داشتند در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ روشنایی با اشاره به افزایش 95 درصدی توقیف خوردو و 62 درصدی توقیف موتورسیکلت نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار داشت:در این راستا تعداد 150 خودرو و 353 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند .

این مقام مسئول به نقش مردم در برقراری نظم و امنیت عمومی در جامعه اشاره کرد و گفت:پلیس با رویکرد جامعه محوری و تعامل با مردم، گام های موثری در کاهش و پیشگیری از جرائم و برقراری نظم و امنیت عمومی در جامعه برداشته است.

فرمانده انتظامی فراهان در پایان ضمن قدردانی از شهروندانی که با رعایت کامل قوانین به حقوق دیگران احترام می گذارند، تاکید کرد ، مرکز فوریت های پلیس 110 آسان ترین پل ارتباطی بین مردم و پلیس است و از شهروندان خواستاریم تا هرگونه تحرکات مشکوک و اعمال مجرمانه را از این طریق به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از 25 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

سرهنگ" یوسف سپهوند " گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا در استان مرکزی و در پی اقدامات گسترده ماموران انتظامی استان اقدامات وسیعی در این زمینه در سال جاری صورت گرفته است.

وی افزود:با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان در خرداد ماه امسال 25 میلیارد و 48 میلیون انواع کالای قاچاق شامل فرآورده های نفتی ،پوشاک، لوازم خانگی ،مواد آرایشی و بهداشتی و کیف و کفش کشف شده است.

این مقام انتظامی استان مرکزی با اشاره به توقیف 24 دستگاه خودروی سبک و سنگین خاطر نشان کرد: 47 نفر در این رابطه دستگیر و 46 فقره پرونده تشکیل شده است.

سرهنگ" سپهوند "در پایان با تقدیر از تعامل خوب و سازنده مردم در اجرای عملیات های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرکونه فعالیت افراد سودجو از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

  • ۹۵/۰۴/۰۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.