خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کلاهبرداری 30میلیون ریالی به بهانه فروش سرویس خواب

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از این شهروند در قالب خرید اینترنتی از طریق یک آگهی در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا شاکی اذعان کرد: مدتی قبل با مراجعه به سایتی در اینترنت ،آگهی فروش سرویس خوابی به مبلغ 6میلیون ریال  را مشاهده کرده و طی تماس با شماره تلفن درج شده ،بنا به خواسته فروشنده مبلغ دو میلیون ریال تحت عنوان بیعانه به حساب وی واریز کرده و به محض واریز وجه تماس فروشنده با خریدار قطع می شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با انجام تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس متهم که اهل و ساکن یکی از استان های جنوبی کشور می باشد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی با اشاره به اعتراف متهم به انجام کلاهبرداری اینترنتی در قالب درج آگهی فروش سرویس خواب ، مبلمان ،میز ناهارخوری ،فرش و تردمیل خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته از افراد زیادی در سراسر کشور کلاهبرداری کردم.

وی با بیان اینکه متهم طی یک سال گذشته مبلغ 30 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است بیان داشت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرگرد نوروزی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه آگهی فروش در بستر اینترنت حتماً از صحت و سقم آن مطلع شده و پس از دریافت کالای درخواستی اقدام به پرداخت وجه نقد کنند.

کشف بیش از 86 میلیارد ریال کالای قاچاق

سرهنگ" یوسف سپهوند " گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا در استان مرکزی و در پی اقدامات گسترده ماموران انتظامی استان اقدامات وسیعی در این زمینه در سال جاری صورت گرفته است.

وی افزود: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در سه ماهه امسال 86 میلیارد و 348 میلیو ن و900 هزار ریال انواع کالای قاچاق شامل فرآورده های نفتی ،پوشاک، لوازم خانگی ،مواد آرایش و بهداشتی و کیف و کفش کشف شده است که این میزان کشفیات افزایش 202 درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه دارد.

این مقام انتظامی استان مرکزی با اشاره به توقیف 76 دستگاه خودروی سبک و سنگین خاطر نشان کرد: 226 نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ" سپهوند "در پایان با تقدیر از تعامل خوب و سازنده مردم در اجرای عملیاتهای مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد سودجو از طریق تماس با مرکز فوریتهای 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف 25 فقره سرقت با دستگیری 2 سارق سابقه دار در شازند

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی  شهرستان شازند گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو درشهر مهاجران و شکایت تعدادی از شهروندان در این رابطه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهر مهاجران قرار گرفت .

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مهاجران دو نفر سارق سابقه دار در یکی از محله های این شهر شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفتند.

این مقام انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد:روز گذشته سارقان شناسایی شده در حین تردد با خودرو در عملیات غافلگیرانه ماموران انتظامی دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان شازند بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهمان تعدادی ضبط و باند خودرو و یک عدد دیلم کشف شد.

وی بیان داشت : متهمان در بازجویی های پلیس به 25 فقره سرقت لوازم و تجهیزات داخل خودرو در سطح شهر مهاجران اعتراف کردند.

سرهنگ" جنتی "در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پیشگیرانه پلیس از طریق ارتباط با تلفن 110 و 197 نسبت به افزایش تعامل با پلیس و گسترش مشارکت خود در حوزه نظم و امنیت اجتماعی اقدام کنند.

2 کشته حاصل حوادث رانندگی روز گذشته استان مرکزی

در حادثه رانندگی ساعت 10 و 39 دقیقه دیروز در محور قدیم ساوه به همدان به علت برخورد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده اتفاق افتاد عابر پیاده به  علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد.

کارشناس پلیس راه استان علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده کامیون و ورود ناگهانی عابر پیاده در سطح راه اعلام کرد.

در حادثه دیگری در ساعت 12 و 28 دقیقه همین روز در محور اراک – قم که بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 405 اتفاق افتاد راننده خودرو در دم فوت کرد.

بنابر اعلام کارشناس پلیس راه استان مر کزی علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده پژو اعلام شد .

  • ۹۵/۰۴/۰۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.