خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

آمادگی کامل پلیس استان مرکزی در برقراری امنیت راهپیمائی روز قدس

سرهنگ" کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ایجاد امنیت اجتماعی و ارتقاء رضایت مندی شهروندان از جمله اولویت هایی است که پلیس استان همواره در طرح های مختلف انتظامی به خصوص در ماه مبارک رمضان و راهپیمائی روز قدس در دستور کار خود دارد.

وی به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص حضور محسوس ماموران انتظامی در راهپیمایی روز قدس اشاره و بیان داشت:با تقویت واحدهای انتظامی و بهره گیری از ظرفیت کارکنان ستادی در روز راهپیمائی، ارتقاء انضباط ترافیکی و انتظامی مورد تاکید بوده و با متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد خواهد شد.

سرهنگ عزیزی روز قدس را محور شکل گیری اتحاد امت اسلامی و نشانی از جدال حق و باطل دانست و ادامه داد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، راهبردی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در مسیر وحدت مسلمانان جهان در دفاع از ارزش ها اسلامی بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) هوشمندانه بدان توجه داشتند.

وی با تاکید بر حمایت قاطعانه امت اسلامی از آزادی قدس شریف و آرمان مقاومت در برابر اسرائیل غاصب و جنایتکار گفت: بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مسلمانان جهان با حضور گسترده و یکپارجه خود در راهپیمایی روز قدس،حماسه ای دیگر را متجلی ساخته و صحنه ای غرور آفرین از عظمت و اقتدار اقیانوس امت اسلامی را در برابر آمریکا و صهیونیسم جهانی به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم با شکوه  افزود: پلیس استان در بستر برنامه های پیش بینی شده و با حضور نیروی های انتظامی و دستگاه های امنیتی ، از آمادگی کامل و صد در صد برای برقراری نظم و امنیت این مراسم برخوردار است و به یاری حق تعالی هیچ گونه مشکلی در سطح استان در راهپیمایی روز قدس، شاهد نخواهیم بود.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی با بیان این که همزمان با ملت غیور ایران، پلیس استان نیز با حضور پررنگ خود در این مراسم، ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، حمایت خود را از آنان اعلام خواهد کرد، از هموطنان و راهپیمایان روز جهانی قدس در سطح استان مرکزی خواست تا به مانند همیشه با ماموران پلیس استان همکاری لازم را در راستای برگزاری هرچه شکوهمندتر راهپیمایی روز قدس در بستری از امنیت کامل، داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان اظهار داشت: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته در سطح استان ، امنیت کامل مسیرهای راهپیمایی با حضور نیروی های انتظامی و دستگاه های امنیتی برقرار خواهد بود و به یاری حق تعالی هیچ گونه مشکلی در سطح استان را شاهد نخواهیم بود و مردم عزیز استان هر گونه مورد مشکوک را با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام نمایند.

 

محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس

سرهنگ "ابوالفضل امیدی" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو  با خبرنگار شبکه استانی آفتاب گفت:به منظور برگزاری هرچه پر شکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس و خدمت رسانی هرچه بهتر به عموم شهروندان روزه دار و انقلابی محدودیت هایی  در سطح شهر اراک اعمال شده است .

وی همچنین بیان داشت : محدودیت های اعمال شده در سطح شهر اراک از ساعت 7 بامداد روز جمعه مورخ 11 تیر ماه تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت .

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین اضافه کرد : در ساعات محدودیت ترافیکی، رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری ممنوع می باشد.

سرهنگ امیدی محدوده های ترافیکی روز قدس را این گونه برشمرد : خیابان شهید بهشتی از میدان شهدای 7 تیر، خیابان مخابرات از تقاطع 22 بهمن، خیابان شهید رجائی از 12 متری ، میدان حضرت ولی عصر (عج) به سمت میدان سرداران و خیابان حضرت امام خمینی (ره) ،خیابان محسنی،خیابان شیخ فضل الله نوری و مسیر های منتهی به آن،خیابان شهید ادبجو به سمت میدان البرز ، خیابان دانشگاه از تقاطع آیت الله غفاری به سمت میدان سرداران ، میدان جهاد به سمت میدان سرداران و کلیه مسیر های منتهی به مصلی بیت المقدس شهر اراک .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در خصوص خودروهای پارک شده هشدار داد و گفت : در جهت تامین امنیت مسیر راهپیمایی و جلوگیری از سد معبر و سوء استفاده عوامل خود فروخته و معاند از پارک خودرو ها در مسیر راهپیمایی از ساعت یک بامداد روز جمعه جلوگیری به عمل خواهد آمد و در صورت توقف خودرو ،با راننده آن برخورد قاطع و خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد .

2 کشته در حوادث رانندگی روز گذشته استان مرکزی

در نخستین حادثه رانندگی که در ساعت 3 و 56 دقیقه روز گذشته در محور دلیجان-اصفهان به علت برخورد یک دستگاه کامیون کشنده  با کامیون کشنده ولوو به وقوع پیوست، راننده و سرنشین کامیون ولوو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که سرنشین کامیون ولوو پس از انتقال به بیمارستان به علّت شدت جراحات وارده فوت شد.

کارشناس پلیس راه استان علت این حادثه را عدم توجه به جلوی راننده کامیون ولوو 50 در صد و قصور شهرداری درنقص تابلو و علایم هشدار دهنده  به میزان 50 درصد اعلام داشت.

در حادثه دیگری که در ساعت 19 و 27 دقیقه همین روز بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در مقابل مرکز فنی و حرفه ای شهرستان آشتیان رخ داد، راکب و سرنشین موتور سیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که راکب موتور سیکلت به علّت شدت جراحات وارده  در بیمارستان فوت شد.

علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راهور استان ، عدم کنترل وسیله نقلیه از سوی راکب موتور سیکلت عنوان شد.

کشف بیش از 34 کیلو گرم حشیش در دلیجان

سرهنگ "علی هاشمی " در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس شهرستان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت .

وی گفت:پس از برنامه ریزی و هماهنگی دقیق محل مورد نظر به طور نامحسوس تحت کنترل و مراقبت ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت که در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری سمند شناسایی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان داشت: در انجام بازرسی از خودروی مورد نظر ، مقدار 34 کیلو  و 400 گرم ماده مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز ی شده بود،کشف شد.

سرهنگ هاشمی ادامه داد:‌در  این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد .

  • ۹۵/۰۴/۱۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.