خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

5 هزار و 500متر از مزارع شهرستان شازند در آتش سوخت

سرهنگ"بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت : روز گذشته مرکز فوریت های پلیسی 110 حادثه آتش سوزی در مزارع کشاورزی روستای آق بلاغ شهرستان شازند را اعلام و بلافاصله تیم های امدادی و ا نتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس و برابر اظهارات اهالی، مزارع گندم به علت نامعلومی دچار حریق شده است .

سرهنگ جنتی تصریح کرد: با همکاری اهالی، آتش نشانی و کارکنان انتظامی اطفا حریق بدون هیچ گونه خسارت جانی پایان یافت و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد پنج و نیم هکتار از این مزارع در آتش سوخته است .

توقیف محموله 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی لوازم ورزشی قاچاق در اراک

سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا از سوی پلیس استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان در تحقیقاتی از جابجایی یک محموله بزرگ قاچاق مطلع شدند و برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف این محموله در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرانجام با اقدامات انجام شده روز گذشته، ماموران پلیس موفق شدند در یکی از محورهای ورودی به شهر اراک این محموله را شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ سپهوند، خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه، راننده خودرو کامیون کشنده اذعان داشت، بار خودرو که از یکی از شهرهای جنوبی کشور بارگیری شده و به مقصد تهران در حال تردد بود، لوازم ورزشی است و مدارکی نیز برای اثبات گفته هایش به ماموران انتظامی ارائه داد که در بررسی دقیق ماموران انتظامی مشخص شد که اسناد ارائه شده فاقد اعتبار و محموله خودرو فاقد مدارک معتبر گمرکی است.

این مقام انتظامی استان مرکزی، خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو، 464 کارتن انواع لوازم ورزشی شامل اسکیت، سوت، قمقمه آب، تلمبه دوچرخه، توپ فوتبال و هندبال،‌ تن آرا، راکت تنیس و بدمینتون، مچ بند، طناب ورزشی، توپ تنیس و فوتبال دستی به ارزش تقریبی دو میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و متهم نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.

کشف چهار کیلوگرم ماده مخدر تریاک

چهار کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به شکل ماهرانه ای در بسته های گز جاساز شده بود، در عملیات پلیس شهرستان شازند کشف شد.

سرهنگ "بیژن جنتی" فرماند انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر گفت:ماموران پلیس شهرستان در تحقیقاتی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط فردی قاچاقچی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت .

وی گفت: با مراقبت های نامحسوس، فرد قاچاقچی که به عنوان مسافر با یک دستگاه اتوبوس تردد می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند بیان داشت:در انجام بازرسی از وسایل همراه این فرد ، مقدار چهار کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک که به شیوه ماهرانه ای در بسته های گز جاساز ی شده بود،کشف شد.

سرهنگ جنتی ادامه داد:‌در این عملیات فرد قاچاقچی دستگیر و برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

عاملان پرونده زمین خواری 40 هکتاری در اراک دستگیر شدند

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفت: چندی پیش نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان اراک با طرح شکایتی عنوان داشت که افرادی ناشناس در یکی از روستاهای حوالی شهرستان مقدار زیادی از اراضی ملی را به صورت غیرمجاز تصرف کرده اند.

وی اضافه کرد: با اقدامات کارشناساسی و معاینه و تنظیم کروکی محل، مشخص شد که در حدود 40 هکتار از اراضی ملی به صورت شخم و شیار توسط افرادی تصرف شده است.

سرهنگ حسینی ادامه داد: با ادامه تحقیقات میدانی، افرادی که اقدام به تصرف غیرمجاز اراضی ملی کرده بودند، شناسایی و برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

محدودیت های ترافیکی مراسم نماز عید سعید فطر در اراک

سرهنگ "ابوالفضل امیدی" در گفت و گو با خبرنگار شبکه استانی آفتاب گفت: در روز عید فطر با توجه به برنامه ریزی انجام شده، محدودیت هایی ترافیکی در کلیه شهرهای استان در مدت زمان برگزاری نماز عید سعید فطر برگزار می شود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در مرکز استان بیان داشت: این محدودیت ها از میدان هفت تیر تا میدان شهدا و بالعکس، تقاطع هلال احمر تا میدان شریعتی و بالعکس، از تقاطع خیابان آیت اله غفاری و خیابان دانشگاه به سمت مصلی بیت المقدس ، از تقاطع خیابان انوری و خیابان ادبجو به سمت میدان البرز ، از میدان جهاد به  سمت میدان سرداران و خیابان های اطراف مصلی بیت المقدس از ساعت 5 صبح روز عید تا بعد از مراسم نماز ادامه دارد.

وی افزود: با حضور ماموران راهنمایی و رانندگی از ساعتی قبل از شروع تمهیدات ترافیکی نماز عید فطر، مسیرهای محل اقامه نماز از وجود وسایط نقلیه پاک سازی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: برای تسهیل در عبور و مرور نمازگزاران از پارک خودرو ها در اطراف مصلی بیت المقدس و ابتدای خیابان دانشگاه خودداری نمایند و حتی المقدور از آوردن وسایط نقلیه شخصی خودداری و از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند.

  • ۹۵/۰۴/۱۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.