خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی

سرهنگ"یوسف سپهوند "جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای راهبردهای اجرایی پلیس استان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، از ابتدای سال برنامه ریزی جامعی در این حوزه تدوین و در سطح استان عملیاتی شده است.

وی با اشاره به عملیات های چند روز گذشته ماموران انتظامی استان در این حوزه گفت: با برنامه ریزی انجام شده طرحی عملیاتی در چند روز گذشته در شهرهای شازند و دلیجان به مرحله اجرا گذاشته شد و در چند عملیات جداگانه، 11 خودروی حامل بار قاچاق شناسایی و متوقف شدند.

سرهنگ سپهوند اضافه کرد: در بازرسی از خودروهای توقیف شده، 276کیلو گرم پوشاک خارجی زنانه و مردانه خارجی،چهار دستگاه کولر گازی، نه دستگاه تلویزیون، پنج دستگاه یخچال ، 14دستگاه مایکرویو ، 30عددسینگ ظرفشویی ، یک هزار و412 عدد کمپوت و آبمیوه و یک هزار و هشت عدد نوشابه خارجی و127 کارتن لوازم آرایش قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد و 205 میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت: در این عملیات ها 11 نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف خودرو با بیش از 49 میلیون ریال خلافی در اراک

  سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ماموران پلیس راه اراک – توره روز گذشته یک دستگاه خودروی کشنده بنز را به دلیل تخلف از مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: پس از اعمال قانون این وسیله نقلیه و انجام استعلام از سیستم تخلفات، مشخص شد این خودرو دارای 49میلیون و 850 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در پایان با بیان این که خودروی مذکور در راستای اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، توقیف و به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: بسیاری از تخلفات دارای نمره منفی است و گواهینامه هایی که به30 امتیاز منفی برسند، مساوی با نداشتن گواهینامه تلقی می شود و در صورت بروز تصادفات جانی و مالی، بیمه ها از پرداخت خسارت و دیه خودداری می کنند.

محدودیت ترافیکی عید سعید فطر در محور های مواصلاتی استان مرکزی

سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی  گفت: به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و ایجاد ترافیک روان در ایام تعطیلات عید سعید فطر، محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی استان مرکزی اعمال خواهد شد.

وی افزود: در محور قدیم ساوه – همدان و قدیم ساوه – سلفچگان و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 1200 روز سه شنبه پانزدهم تیرماه تا ساعت 24 روز جمعه هجدهم تیرماه ممنوع می باشد.

این مقام انتظامی استان مرکزی بیان داشت: تردد کامیون و کامیونت از ساعت 24 الی 6 صبح در روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه به تاریخ شانزدهم، هفدهم و هجدهم تیرماه از محور فوق بلامانع می باشد.

سرهنگ "کهریزی" اظهار داشت: محدودیت ترددبرای کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور فرعی آوه به ساوه نیز به ترتیب بالا اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی از کلیه رانندگان در خواست کرد ضمن رعایت مقررات راهنمایی رانندگی با آرامش بیشتری رانندگی و به علت افزایش تردد در محورها فاصله طولی را رعایت و از تغییر مسیر ناگهانی در آزاد راه ها خودداری و در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ، استراحت و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

  • ۹۵/۰۴/۱۵
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.