خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

6 کشته و یک مجروح در حوادث رانندگی روزگذشته استان مرکزی

در حادثه ای که ساعت 2 و20 بامداد دیروز در محور فرعی گوار- عقیل آباد رخ داد،بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با سواری مزدا یکی از سرنشینان مزدا کشته و یک نفر دیگر مجروح شد.

بنابر اعلام کارشناس پلیس راه استان مرکزی علت این حادثه،تجاوز به چپ سواری پراید نسبت به مزدا اعلام شد.

در حادثه دیگر ساعت 8 و 45دقیقه روز گذشته در محور کنار گذر شمالی اراک بر اثر شدت برخورد یک دستگاه سواری پیکان و سواری پژو 405، هر دو خودرو دچار حریق شدند که به دنبال این سانحه راننده پیکان ، راننده پژو و دو سرنشین آن دچار آتش سوزی شدند و هر 4 نفر جان خود را از دست دادند.

کارشناس پلیس راه استان علت این حادثه دلخراش را انحراف به چپ سواری پژو اعلام کرد.

در حادثه رانندگی دیگری که در ساعت 8 صبح همان روزدر خیابان شریعتی شهرستان خمین بر اثر برخورد یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه موتور سیکلت اتفاق افتاد،راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

بنابر اعلام کارشناس پلیس راهور خمین،عبور از محل ممنوع موتور سیکلت علت این سانحه رانندگی است.

توقیف محموله 300 میلیون ریالی شوینده های قاچاق در شازند

سرهنگ"بیژن جنتی"فرمانده انتظامی شازند گفت:در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا و در پی تحقیقات گسترده، ماموران انتظامی شهرستان از تردد دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای اصلی شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده و پوشش نامحسوس محورهای مواصلاتی شهرستان، هردو خودرو شناسایی و طی عملیاتی متوقف شدند.

این مقام انتظامی شهرستان با اشاره به کشف دو هزار و 230 بطری مواد شوینده اتومبیل از خودروهای توقیفی خاطر نشان کرد: ارزش مواد مکشوفه 300 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ "جنتی " در پایان با اشاره به دستگیری هردو راننده در این رابطه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سارقان حرفه ای به 33 فقره سرقت اعتراف کردند

سرهنگ " علی اصغر طالبی " فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: در بررسی های انجام شده از محل های وقوع سرقت مشخص شد که سارقان خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی می باشند، در خیابان های خلوت شناسایی و از آنان سرقت می کنند.

سرهنگ طالبی اضافه کرد: با شروع بررسی های تخصصی سرانجام دو نفر سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی و عملیات دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: سرانجام مخفیگاه متهمان شناسایی و ماموران انتظامی به صورت نامحسوس، سارقان را تحت نظر قرار دادند و در عملیاتی آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به این که متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 33 فقره سرقت محتویات خودرو در ساوه اعتراف کردند، اظهار داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

برداشت غیرمجاز برادر زاده از حساب عمو

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت یک شهروند اراکی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد که مبلغ یک میلیون و 150 هزار ریال از طریق رمز دوم کارت بانکی این فرد برداشت شده است که در روند اقدامات تخصصی پلیس بلافاصله متهم که ساکن برادرزاده شاکی بود، شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته به برداشت غیرمجاز از حساب عمومی خود با استفاده از اطلاعات کارت بانکی او خود معترف شد.

سرگرد نوروزی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان از شهروندان خواست از قرار دادن کارت بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس و غیر قابل اعتماد جلو گیری کرده و در صورت نیاز به واگذاری ،پس از اخذ کارت نسبت به دریافت تراکنش های پایانی و تغییر رمز اول و دوم اقدامات لازم را به عمل آورند.

6 هکتار از اراضی کشاورزی و مراتع استان مرکزی در آتش سوخت

اولین حادثه که  در ساعت 16 و32 دقیقه دیروز درمحور اراک -خمین اراضی روستای امان آباد رخ داد  5 هکتار زمین بایر دارای علف هرز دچار آتش سوزی شد.

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد این حادثه به علت گرمای شدید هوا و وزش همزمان باد رخ داده است.

در حادثه دیگر که  در ساعت 21 و 52 دقیقه روز گذشته در روستای کرد خورد سفلی از توابع شهرستان ساوه  یک هکتار از مراتع دچار حریق شد که علت این آتش سوزی در حال بررسی می باشد.

  • ۹۵/۰۴/۲۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.