خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

حوادث رانندگی استان مرکزی 2 کشته و یک مجروح بر جای گذاشت

در حادثه ساعت 4 بامداد دیروز که بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه پراید در کنار گذر شمالی اراک نرسیده به پل گاوخانه اتفاق افتاد یکی از سرنشینان پراید به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد.

بنابر اعلام کارشناس پلیس راه استان مرکزی علت این حادثه عدم توجه به جلو خودرو پژو نسبت به پراید بوده است.

در حادثه دیگر که در ساعت 4 و 45 دقیقه بامداد همان روز رخ داد یک دستگاه خودروی پژو پارس در کمربندی شمالی اراک از مسیر خارج شده و پس از برخورد با گاردریل وسط جاده، جان خود را از دست داد.

کارشناس پلیس راهور استان مرکزی گفت: علت این حادثه دلخراش عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.


محموله 47 کیلوگرمی تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی کشف شد

سرهنگ " احمدرضاچگنی " گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی گسترده مطلع شدند فردی قاچاقچی قصد دارد مقادیری موادمخدر را از یکی از شهرهای جنوبی کشور جابجا نماید.

وی اضافه کرد: با ادامه تحقیقات نامحسوس ماموران انتظامی مشخص شد که این فرد با یک دستگاه وانت پیکان در حال برنامه ریزی برای جابجایی مواد مخدر است که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی برنامه ریزی لازم برای دستگیری وی آغاز شد.

وی افزود: در عملیاتی که با مشارکت و همکاری ماموران انتظامی استان هرمزگان انجام شد، خودروی مورد نظر در یکی از شهرهای جنوبی کشور شناسایی و توقیف شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی  با اشاره به کشف 47 کیلو گرم تریاک از خودروی توقیفی خاطر نشان کرد:در این عملیات راننده خودرو توقیفی که از قاچاقچیان مواد مخدر بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ" چگنی " در پایان اظهار داشت: متهم دستگیر شده برای برخورد قانونی به ماموران پلیس مواد مخدر استان هرمزگان تحویل داده شد.

پلمب 9 آرایشگاه و مرکز ماساژ درمانی غیر مجاز در اراک

سرگرد "مهدی تقوی نیا "رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح های مستمر نظارت بر واحد های صنفی در سطح استان مرکزی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان طی 5 روز گذشته از 17 آرایشگاه زنانه و مرکز ماساژ درمانی و لاغری در اراک بازدید کردند.

وی افزود:در این طرح نظارتی شش آرایشگاه و سه مرکز ماساژ درمانی و لاغری غیر مجاز به علت فعالیت های غیر قانونی با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

این مقام انتظامی در پایان بر تداوم اجرای طرح های نظارتی بر اماکن عمومی استان مرکزی با استفاده از اکثر توان اجرای پلیس امنیت تاکید کرد.

 

دستگیری 141 نفر مواد فروش و سارق در طرح پاک سازی پلیس در استان مرکزی

سرهنگ "سیامک قاسمی "معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: طرح های انتظامی بخش پلیس چون گذشته با توجه به بازخوردگیرهای مثبت شهروندان و افزایش رضایت مندی عمومی با جدیت دنبال می شود و طرح برخورد با سارقان ، مواد فروشان و مزاحمان از مهم ترین اولویت ها در اجرای این طرح ها می باشد.

وی اضافه کرد: روز گذشته طرح پاک سازی نقاط آلوده در 108 نقطه استان و با استفاده از حداکثر توان اجرایی و انتظامی اجرا شد.

سرهنگ قاسمی افزود: در این عملیات ها، سه کیلو و 912 گرم انواع مواد مخدر کشف و 119خرده فروش و معتاد دستگیر شدند و همچنین 29 فقره سرقت کشف و 22 سارق نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان های انتظامی انتقال شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه تصریح کرد: در اجرای این طرح 159دستگاه موتورسیکلت و خودرو توقیف و 868 خودرو اعمال قانون شدند و افرادی نیز به علت جرایمی چون مزاحمت، اوباش گری و .. دستگیر شدند.

وی از شهروندان استان در همکاری با پلیس، قبل و حین اجرای طرح های انتظامی قدردانی کرد و از آنان خواست تلفن 110 و 197 را به عنوان ابزاری آسان برای ارتباط گیری با پلیس به خاطر بسپارند.

فوت کارگر ایزوگام کار بر اثر برق گرفتگی در زرندیه

سرهنگ" داود کاظمی " فرمانده انتظامی زرندیه گفت:در ساعت 20 روزگذشته مرکز فوریتهای پلیس 110 شهرستان زرندیه یک حادثه برق گرفتگی را در یکی از محله های این شهرستان به واحدهای انتظامی اعلام کرد.

وی افزود:بلافاصله واحد گشت انتظامی زرندیه در محل حادثه حاضر و در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد یک کارگر 38 ساله ایزوگام کار درهنگام کار در پشت بام منزلی در یکی از محله های شهرستان زرندیه بر اثر برق گرفتگی فوت کرده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقاتی ماموران انتظامی، شاهدان اذعان کردند فرد متوفی به هنگام کشیدن میله شش متری داربست به پشت بام بوده که ناگهان میله با کابل فشار قوی که با فاصله سه متری  از منزل محل حادثه عبور کرده است برخورد و مرد دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ "کاظمی" در پایان اظهار داشت: جسد  برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شد.

توقیف چهار محموله لوازم خانگی قاچاق در شازند

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شازند ، گفت :در پی تحقیقات ماموران انتظامی شازند چهار محموله کالای قاچاق در یکی از محورهای اصلی این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: با تمهیدات اجرایی ماموران انتظامی، در عملیات هایی جداگانه چهار محموله کالای قاچاق در اطراف شازند شناسایی و متوقف شد و پس از بازرسی از آن سه دستگاه یخچال ،27 دستگاه تلویزیون ، چهار دستگاه ماشین لباسشویی و شش دستگاه ماکروفر قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی شهرستان شازند با اشاره به اینکه محموله های توقیفی از شهرهای جنوبی کشور بارگیری و به مقصد تهران حمل می شده است، خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه 595 میلیون ریال است.

سرهنگ "جنتی " با بیان اینکه چهار نفر در این رابطه دستگیر شده اند بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند

 

  • ۹۵/۰۴/۲۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.