خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف 25 کیلوگرم تریاک در دلیجان

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت:ماموران انتظامی شهرستان در روند تحقیقاتی از جابجایی یک محموله قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و بلافاصله تمهیدات لازم برای شناسایی و توقیف این محموله آغاز شد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات نامحسوس ماموران انتظامی شهرستان، سرانجام روز گذشته یک دستگاه خودروی کامیون در این خصوص شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ هاشمی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو مقدار 25 کیلوگرم تریاک به شکلی ماهرانه ای در کف کامیون جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطر نشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و تحقیقات تکمیلی در این پرونده در حال رسیدگی می باشد.

برخورد دو دستگاه خودرو در شازند 4 کشته بر جای گذاشت

در ساعت 15و17 دقیقه روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودرو نیسان با یک دستگاه خودرو پراید در محور ازنا ابتدای جاده سرسختی ، راننده و سه سرنشین خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

علت این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه انحراف به چپ راننده وانت نیسان نسبت به خودرو پراید اعلام شد.

سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن تشکر از رانندگان قانونمند افزود: رانندگان وسایل نقلیه می بایست سرعت تعیین شده در جاده های بین راهی را رعایت کرده وبا حفظ آرامش خاطر پیمودن مسیر را نیز جزئی از فرایند سفر خود محسوب نمایند و با رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی امنیت مطلوب جاده ای را برای سایر هموطنان خود نیز مهیا کنند.

قاتل فراری پس از 5 سال در شازند دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان "شازند " از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از گذشت 5 سال از وقوع جرم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در تاریخ بیست و دوم مرداد ماه سال 90 در استان گلستان گزارش قتلی به پلیس اعلام می شود و در بررسی ها مشخص می شود که مرد جوانی به علت اختلافات خانوادگی نامزدش را به قتل رسانده و متواری شده است و در این مدت با توجه به تغییر متعدد محل سکونت این فرد، امکان دستگیری وی برای پلیس امکان پذیر نمی شود.

این مقام انتظامی شهرستان شازند افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده پلیس، مشخص شد که قاتل فراری به همراه برادرش در خانه مجردی در روستای اکبر آباد شازند زندگی می کرد .

سرهنگ جنتی بیان کرد: پس از کنترل نامحسوس محل اختفای قاتل و اطمینان از صحت موضوع، در عملیات ماموران انتظامی شهرستان، متهم که در نزدیکی مخفیگاهش درحال تردد با یک دستگاه موتورسیکلت بود، دستگیر شد.

سرهنگ جنتی تصریح کرد : با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه متهم مورد بازرسی قرارگرفت و برادر قاتل دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان خاطر نشان کرد: قاتل و برادرش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

  • ۹۵/۰۴/۳۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.