خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در مرکزی کشف شد

سرهنگ"یوسف سپهوند"جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ،گفت: در تداوم اجرای طرح های قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی در شهرستان دلیجان موفق به کشف یک محموله کالای قاچاق از دو دستگاه کامیون شدند.

وی افزود: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلیجان هنگام گشت زنی در محور های مواصلاتی دو دستگاه خودرو را که در حال جابجایی کالای قاچاق بودند، شناسایی کردند و برای بررسی دقیق به یگان انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ سپهوند در خاتمه با بیان اینکه در بازرسی از خودروها تعداد شش هزار و 672 عدد لیوان ، 244 جفت کفش بچه گانه، 912 عدد انواع اسباب بازی ، 380 عد سشوار ، یک هزار و 266 ثوب انواع مختلف پوشاک که فاقد مدارک مثبته گمرکی به ارزش تقریبی یک میلیارد و یکصد میلیون ریال کشف شد ،خاطر نشان کرد:‌ در این عملیات دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

برخورد پلیس با تبلیغات غیرمجاز 4 آرایشگاه در فضای مجازی

سرگرد "مهدی تقوی نیا" رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در این باره گفت: در پایش فضای مجازی توسط پلیس فتا استان، چهار آرایشگاهی که در فضای مجازی تبلیغاتی غیرمجاز داشتند، شناسایی و موضوع به اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان اعلام شد.

وی اضافه کرد:‌ با هماهنگی که با دستگاه قضایی انجام شد، از چهار واحد صنفی سرکشی شد و سه آرایشگاه به علت خفیف بودن میزان تخلف با ابلاغ تذکر و اخذ تعهد محضری مورد توجیه قرار گرفتند و یک واحد صنفی آرایشگری نیز پلمب و متصدی آن به دستگاه قضایی معرفی شد.

2 کشته در سوانح را نندگی روز گذشته در استان مرکزی

سوانح رانندگی روز گذشته در استان دو کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

در نخستین حادثه که در ساعت 20 روز گذشته در محور اراک- بروجرد و در نزدیکی گردنه زالیان به وقوع پیوست، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو نیسان وانت و یک دستگاه خودرو پژو 405، راننده خودرو پژو سواری در دم فوت کرد و سه سرنشین دیگر خودروی پژو مجروح و توسط واحدهای امدادی به بیمارستان انتقال شدند.

بنا بر اعلام مرکز عملیات پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، علت این سانحه تجاوز به چپ خودرو نیسان وانت نسبت به خودروی سواری پژو اعلام شد.

در سانحه ای دیگر که در حدود ساعت 21 شب گذشته در خیابان مطهری شهرستان ساوه رخ داد یک دستگاه موتورسیکلت به یک دستگاه پرشیا برخورد می کند که راکب موتورسیلکت مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

مرکز عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت این سانحه را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راکب موتورسیکلت اعلام نمود.

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی با سوء استفاده از اعتماد دوست قدیمی

سرگرد "مصطفی نوروزی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی دریافت شکوائیه ای مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندی اراکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات از شاکی پرونده مشخص شد که در بازه های زمانی مختلف مبلغ سه میلیون و 790 هزار ریال از حساب به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

سرگرد نوروزی اضافه کرد: در بررسی های تخصصی کارشناسان پلیس فتا، نحوه برداشت از حساب این فرد مشخص شد و با ادامه تحقیقات، متهم پرونده شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در بازجویی های صورت گرفته متهم عنوان داشت طی روابط مالی با شاکی اطلاعات حساب وی را به دست آورده و اقدام به این عمل مجرمانه نموده است.

سرگرد نوروزی از ارجاع پرونده متهم به دستگاه قضا خبر داد و تاکید کرد در صورتی که می بایست توسط دیگران وجهی به حساب شما منتقل گردد تنها اعلام شماره 16 رقمی ،نام و نام خانوادگی مالک و نام بانک مقصد کافی بوده و نیازی به ارائه رمز و رمز اینترنتی کارت بانکی نمی باشد.

  • ۹۵/۰۴/۳۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.