خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

محموله میلیاردی باتری های قاچاق توقیف شد

سرهنگ "یوسف سپهوند" ،گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی گسترده از انتقال یک محموله کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله تمهیدات اجرایی پلیس برای شناسایی و توقف محموله آغاز شد و سرانجام روز گذشته ماموران پلیس شهرستان موفق شدند خودرو را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ سپهوند ادامه داد: در بازرسی انجام شده از خودرو تعداد یک هزار و 360 عدد باتری خودروی سواری و 26 عدد باتری کامیون قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ محموله قاچاق توقیف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شد.#

 

16 هکتار از اراضی کشاورزی و مراتع استان مرکزی در آتش سوخت

بنابراین گزارش، در حادثه ای که در مراتع کوه بیشه علی شهرستان خمین رخ داد،بر اثر بی موالاتی گردشگران 10 هکتار از مراتع در آتش سوخت که این حادثه با حضور عوامل انتظامی ،آتش نشانی و مردم بدن تلفات جانی مهار شد .

در حادثه دیگری که در ساعت 23و43 دقیقه پنج شنبه گذشته رخ داد یک هکتار از مزارع گندم یکی از کشاورزان روستای گزتاف علیا از توابع شازند دچار حریق شد که با حضور تیم های امدادی آتش بعد از ساعتی مهار شد.

این حادثه آتش سوزی هیچ گونه تلفات جانی در پی ندارد.

در حادثه دیگری در ارتفاعات پایه کوه های شهر مهاجران مراتع دچار حریق شدند که با برنامه ریزی تیم های آتش نشانی، حریق مهار شد .

در بررسی های صورت گرفته مشخص شد 5 هکتار از مراتع در آتش سوخته است و تحقیقات برای مشخص شدن علت حادثه ادامه دارد.

درساعت 15 و 20 دقیقه روز جمعه نیز مرکز فوریت های110 پلیس، آتش سوزی خرمنی یونجه را در روستای سرسختی سفلی شهرستان شازند را اعلام کرد که با حضور تیم های امدادی و انتظامی در محل مشخص شد حدود چهار و نیم تن یونجه ، چهار چرخ تراکتور و چوب های سقف انباری که متعلق به یکی از کشاورزان این شهرستان بوده، دچار حریق شده است که بلافاصله آتش مهار شد.

 

2 کشته در پی واژگونی خودروها در مرکزی

در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت 2و 35 دقیقه بامداد روز گذشته در اثر واژگونی خودروی پراید در محور اراک-قم به وقوع پیوست، تنها سرنشین خودروی مذکور به علت شدت جراحات وارد در صحنه تصادف فوت کرد و راننده آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه تصادف به بیمارستان منتقل شد.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده خودروی به علت خستگی و خواب آلودگی، عنوان شد.

در سانحه ای دیگری که در حدود ساعت 14و35 دقیقه همین روز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در کیلومتر40 محورخنداب رخ داد،راننده خودرو پس از انتقال به بیمارستان و به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ جاده عنوان شد.

 

دیدار مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی با مردم و کارکنان

در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان ، روز دوشنبه چهارم مرداد ماه سال جاری ملاقات مردمی سرهنگ "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی در دفتر نظارت همگانی 197 برگزار خواهد شد.

این ملاقات از ساعت 9 در محل دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان بهزیستی- روبروی نمایندگی ایران خودرو برگزارخواهد شد.

بنابر اعلام بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، شهروندان می‌توانند به صورت تلفنی ، مکاتبه ای و یا حضوری انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و تشکر و شکایت خود را از عملکرد پلیس و از طریق سامانه 197 در میان بگذارند.

در همین تاریخ ملاقات حضوری فرمانده انتظامی استان با کارکنان انتظامی در ساعت 1400 در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار می شود.

 

کشف بیش از 44 هزار لیتر سوخت قاچاق

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت : در تداوم برنامه های عملیاتی پلیس استان در برخورد با معضل قاچاق، در برنامه ریزی انجام شده طرح کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح و در بازدید یکی از شعب توزیع نفت، مقداری گازوئیل قاچاق که در مخازن این شعبه نگهداری می شد، کشف شد .

سرهنگ جنتی خاطر نشان کرد:‌در این بازرسی مقدار 44 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد و مسئول مربوطه نیز برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شازند خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس، مبارزه با پدیده شوم قاچاق است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده شوم بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق، مقابله و مبارزه خواهد کرد.

  • ۹۵/۰۵/۰۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.