خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

دستگیری سارق حرفه ای

سارق حرفه ای در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس استان به 18 فقره سرقت منزل در شهر اراک اعتراف کرد و اذعان داشت: اموال سرقتی را با قیمت ناچیز به فروش می رساندم.

سرهنگ"سید نورالدین حسینی" با اعلام این خبر گفت: از چندی پیش و در پی اعلام سرقت هایی از منازل شهروندان اراکی بررسی موضوع به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی و در بررسی های علمی از صحنه های سرقت، سرنخ هایی از عامل سرقت ها به دست آمد و در بررسی های تکمیلی، متهم که از سارقان سابقه دار بود شناسایی شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: با پوشش نامحسوس محل فعالیت این فرد، وی در عملیاتی دستگیر و از مخفیگاهش تعدادی از اقلام سرقتی شامل تلویزیون، طلاجات، گوشی های موبایل و ... کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: متهم در بازجوئی های به عمل آمده به 18 فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان اراک اعتراف کرد و اذعان داشت که برای تامین هزینه اعتیادش در خیابان ها و کوچه ها پرسه زنی می کرده و با شناسایی منازلی که اهالی آن حضور نداشتند، اقدام به سرقت از این اماکن می نموده است.

وی ادامه داد:‌ در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس سه نفر از افرادی ‌که اموال مسروقه را از سارق خریداری می کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

23 هزار لیتر سوخت قاچاق در دلیجان کشف شد

سرهنگ "علی هاشمی"، گفت:‌ در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در برخورد با پدیده قاچاق، روز گذشته ماموران پلیس شهرستان دلیجان موفق شدند یک دستگاه خودرو تریلر را که در حال جابجایی سوخت قاچاق بود، شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی و توقف این خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، راننده دستگیر و 23 هزار لیتر نفت کوره قاچاق کشف شد.

سرهنگ هاشمی خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.#

جمع آوری لباس های غیر مجاز در اراک

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از جمع آوری 60 دست البسه غیرمجازدر سطح شهرستان اراک به ارزش 60 میلیون ریال خبرداد.

سرهنگ" احمد عباسی" با اعام این خبر اظهار داشت: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس، ارتقاء ‌امنیت اجتماعی و ارائه خدمات انتظامی مطلوب به اصناف و اتحادیه ها، پیشگیری از جرایم، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و تحقق خواسته شهروندان در نهادینه سازی ارزش های دینی در بین صنوف از جمله اولویت هایی است که با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: نظارت بر اصناف عرضه کننده انواع پوشاک نابهنجار و غیرمجاز نیز از جمله موضوعات و درخواست های شهروندان از پلیس استان بود که با برنامه ریزی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، طرح ها و برنامه ریزی عملیاتی ویژه ای برای ساماندهی قانونمند بودن فعالیت متصدیان واحدهای صنفی به مرحله اجرا گذاشته شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برخی از اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس در ساماندهی اصناف عرضه کننده لباس در شهرستان اراک، تاکید کرد: در این مدت 11 مورد بازدید نظارتی از نحوه فعالیت اصناف تولید و عرضه کننده البسه انجام پذیرفت که به تعداد پنج واحد صنفی تذکر و به سه واحد صنفی نیز اخطار داده شد.

سرهنگ عباسی با تاکید بر نظارت دقیق پلیس بر واحدهای تولید و عرضه لباس، خاطر نشان کرد:در اجرای این طرح تعدادی البسه غیر مجاز نیز از اصناف عرضه کننده پوشاک سطح شهرستان اراک به ارزش تقریبی60 میلیون ریال، جمع آوری شد.

وی از شهروندان خواست در راستای رویکرد پیشگیرانه پلیس و جلوگیری از بسترهای بروز جرم و در فرایند مقابله با آسیب ها و جرایم و به منظور سالم نگه داشتن محیط های عمومی از مظاهر غیر اسلامی، شهروندان با ارائه گزارش های خود از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس، سهم اثربخش خود در ارتقاء امنیت اجتماعی را چون گذشته تداوم و افزایش دهند.

 

کشف 55 کیلو تریاک در استان مرکزی

سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان در تحقیقاتی مطلع شدند دو قاچاقچی مواد مخدر قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از یکی از محورهای مواصلاتی استان عبور دهند.

وی اضافه کرد: ‌با برنامه ریزی انجام شده پلیس ، سرانجام یک دستگاه خودروی سواری که  برای انتقال مواد مخدر در نظر گرفته شده بود، شناسایی و طی علمیاتی متوقف شد.

سرهنگ چگنی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 55 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد و دو نفر قاچاقچی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی از همکاری صمیمانه شهروندان در انجام مأموریت های پلیس قدردانی کرد و از آنان خواست که هر گونه مورد مشکوکی را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 به اطلاع پلیس رسانده، تا در اسرع وقت با هنجار شکنان برخورد قانونی قاطع صورت گیرد.

6 هکتار از باغات انگور شازند در آتش سوخت

سرهنگ "بیژن جنتی "فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در ساعت 17 دیروز مرکز فوریت های 110 پلیس شازند حادثه آتش سوزی در باغات روستای قره بنیاد این شهرستان را اعلام کرد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر و با کمک نیروهای آتش نشانی و مردم آتش سوزی مهار شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد شش هکتار باغ انگور مربوط به چهار نفر از کشاورزان شهرستان شازند به علت نامعلومی دچار حریق شده و در آتش سوخته است.

سرهنگ"جنتی" در پایان اظهار داشت: تحقیقات برای کشف علت این حادثه ادامه دارد.

 

یک میلیارد ریال کالای  قاچاق در شازند توقیف شد

سرهنگ"بیژن جنتی"فرمانده انتظامی شازند گفت:در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا و در پی تحقیقات گسترده، ماموران انتظامی شهرستان از تردد چهار دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در محورهای اصلی شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده و پوشش نامحسوس محورهای مواصلاتی شهرستان، خودرو ها شناسایی و طی عملیاتی متوقف شدند.

این مقام انتظامی شهرستان با اشاره به کشف 400کیلو گرم بادام هندی ، 81 تخته پتو ، 220 کیلو گرم پوشاک قاچاق ، 51دستگاه تلویزیون ال سی دی ، شش دستگاه ماکروفر، دو دستگاه ماشین لباسشویی و سه دستگاه یخچال فریرز و یک دستگاه کولر گازی از خودروهای توقیفی کشف و ضبط خاطر نشان کرد: ارزش مواد مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ "جنتی " در پایان با اشاره به دستگیری هر چهار راننده در این رابطه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

  • ۹۵/۰۵/۰۴
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.