خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شازند توقیف شد

سرهنگ"بیژن جنتی"فرمانده انتظامی شازند گفت:در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا و در پی تحقیقات گسترده، ماموران انتظامی شهرستان از تردد چهار دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در محورهای اصلی شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده و پوشش نامحسوس محورهای مواصلاتی شهرستان، خودروها شناسایی و طی عملیاتی متوقف شدند.

این مقام انتظامی شهرستان با اشاره به کشف 400کیلو گرم بادام هندی ، 81 تخته پتو ، 220 کیلو گرم پوشاک قاچاق ، 51دستگاه تلویزیون ال سی دی ، شش دستگاه ماکروفر، دو دستگاه ماشین لباسشویی و سه دستگاه یخچال فریرز و یک دستگاه کولر گازی از خودروهای توقیفی  خاطر نشان کرد: ارزش مواد مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ "جنتی " در پایان با اشاره به دستگیری هر چهار راننده در این رابطه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

2 هکتار از باغات شهرستان تفرش در آتش سوخت

بر اثر آتش سوزی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان تفرش، دو هکتار از باغات این روستا در آتش سوخت

سرهنگ "روح الدین یوسفوند" "فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: در ساعت 23 و 21 دقیقه شب گذشته مرکز فوریت های 110 پلیس تفرش حادثه آتش سوزی در باغات روستای کهک این شهرستان را اعلام کرد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر و با کمک نیروهای آتش نشانی و مردم آتش سوزی مهار شد.

این مقام انتظامی شهرستان تفرش بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد دو هکتار باغ مربوط به یکی از کشاورزان شهرستان تفرش به علت نامعلومی دچار حریق شده و در آتش سوخته است.

سرهنگ"یوسفوند" در پایان اظهار داشت: تحقیقات برای کشف علت این حادثه ادامه دارد.

 

کشف بیش از 22 هزار لیترسوخت قاچاق در دلیجان

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در تداوم طرهای عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق، روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان یک محموله حامل سوخت قاچاق را شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان متوقف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی دقیق مشخص شد که خودرو در حال جابجایی 22 هزار لیتر نفت کوره قاچاق قاچاق می باشد.

سرهنگ "هاشمی "با اشاره به اینکه محموله توقیفی از یکی از استان های همجوار بارگیری وبه مقصد تهران حمل می شده است، اظهارکرد:‌در این عملیات راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 

 

  • ۹۵/۰۵/۰۵
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.