خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

پلمب دو کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز در اراک

سرگرد"مهدی تقوی نیا" رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در راستای اجرای طرح نظارت بر فعالیت کمپ های ترک اعتیاد در سطح شهر اراک،از کمپ های فعال در سطح شهر اراک بازدید شد.

وی افزود: در این طرح نظارتی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، دو کمپ را به علت فعالیت غیرمجاز با هماهنگی مقام قضایی پلمب کردند.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس با تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی است، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

77 هکتار از مراتع و مزارع گندم شازند در آتش سوخت

در اولین حادثه که درحدود ساعت 21 روز گذشته رخ داد مراتع کوه های سراب بلاغ این شهرستان دچار حریق شد که با حضور تیم های امدادی آتش، بعد از ساعتی مهار شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که در این حادثه 55 هکتار از مراتع طبیعی به علت نامعلومی در آتش سوخته است که علت رخ دادن این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال پیگیری می باشد.

در حادثه دیگری که درساعت حدود 18 همین روز در محور توره- اراک به وقوع پیوست،دو هکتار از مراتع طبیعی،که دچار حریق شده بود،با حضور تیم های امدادی بعد از ساعاتی مهار شد که تحقیقات کارشناسان آتش نشانی درباره علت این حادثه نیز در دست بررسی می باشد.

همچنین در حدود ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز مرکز فوریت های پلیس 110 شازند گزارش یک حادثه آتش سوزی در مزارع گندم محله ازنای شهرستان شازند را اعلام کرد که پس از انجام بررسی ها لازم مشخص شد 20 هکتار از مزارع گندم این محله در آتش سوخته است که علت وقوع این آتش سوزی نیز توسط کارشناسان در حال پیگیری می باشد.

کاهش 12 درصدی وقوع سرقت در کمیجان

سرهنگ "بهزاد فکوری" گفت: با توجه به بازخوردگیری هایی که به صورت متناوب از شهروندان شهرستان به مرحله اجراگذاشته می شود، برخورد با سرقت از جمله اولویت هایی است که در برنامه ریزی های پلیس شهرستان قرار دارد.

وی افزود: با این نگرش و همراهی خوب شهروندان در توجه به توصیه های پیشگیرانه، در چهار ماهه نخست سال جاری، سرقت ها در سطح شهرستان 12 درصد کاهش داشته است که هدف پلیس مهار کامل سرقت با مشارکت خوب شهروندان است.

فکوری با اشاره به اهمیت پیشگیری در کاهش سرقت بیان داست: برای کاهش سرقت در جامعه باید به هر دو مقوله پیشگیری اجتماعی و انتظامی همزمان باهم توجه شود و پیشگیری های اجتماعی یکی از مولفه های مهم می باشد که نباید هیچ گونه غفلتی در این زمینه صورت پذیرد.

2 کشته در سوانح رانندگی استان مرکزی

در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت 5 بامداد روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودروی ام وی ام با یک دستگاه کامیون بنز، در محور ساوه- سلفچگان به وقوع پیوست، راننده خودرو ی ام وی ام و تنها سرنشین آنها مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند که راننده خودرو در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان شد.

در سانحه ای دیگری که در حوالی ساعت 22و 19 دقیقه همین روز رخ داد یک دستگاه خودروی ایسوزو در محور توره- اراک با عابر پیاده برخورد می کند که عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده خودرو عنوان شد.

 

مرد 34 ساله به هنگام شنا در سد غرق شد

مرد 34 ساله به علت عدم آشنایی با فنون شنا هنگام شنا در سد خاکی این شهرستان دچار غرق شدگی شد و جان خود را از دست.

سرهنگ"روح الدین یوسف وند " فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت:عصر روز گذشته گزارشی مبنی بر غرق شدگی فردی در سد خاکی شهرستان به مرکز فوریت های 110 این شهرستان اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم های امدادی و ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند که مشاهده شد جسد مردی 34 ساله بر روی آب سد غوطه ور است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیس، شاهدان حادثه اذعان کردند فرد حادثه دیده برای شنا داخل آب رفته که به علت عدم مهارت در شنا کردن، جان خود را از دست داده است.

سرهنگ یوسف وند در پایان اظهار داشت:جسد متوفی توسط نیروهای امدادی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

  • ۹۵/۰۵/۰۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.