خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

انهدام باند سرقت گوشی های تلفن همراه

سرهنگ "سید نورالدین حسینی " رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  گفت: در پی وقوع سرقت از یک مغازه موبایل فروشی حدود چند ماه گذشته در اراک موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس از محل سرقت مشخص شد بیش از 700 میلیون ریال گوشی تلفن همراه و وجه نقد از مغازه سرقت شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهار داشت:پس از انجام تحقیقات گسترده و تکمیلی پلیس یکی از سارقان در تهران شناسایی و در عملیات ماموران انتظامی استان دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به عملیات دستگیری دیگر متهم این پرونده اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده و در روند تحقیقات تکمیلی، دیگر متهم پرونده نیز دستگیر و در بازجویی ها به سرقت 700 میلیون ریال گوشی های تلفن همراه وجه نقد از مغازه موبایل فروشی در اراک اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که اموال سرقت شده به سه نفر دیگر فروخته شده است که بلافاصله هر سه خریدار اموال مسروقه در عملیات هایی جداگانه دستگیر و به همراه دیگر متهمان پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

46 تن برنج قاچاق در دلیجان کشف شد

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در این باره گفت:ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان روز گذشته در یکی از محورهای مواصلاتی به دو دستگاه خودرو تریلی مشکوک و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی اضافه کرد:‌در بازرسی از خودروها مقدار 46 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش تقریبی دو میلیارد و 400 میلیون ریال که از شهرهای جنوبی کشور بارگیری و به مقصد تهران در حال جابجایی بود، کشف شد .

سرهنگ هاشمی خاطر نشان کرد:‌ در این عملیات ها دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

جوانی 23 ساله به هنگام شنا در آبگیر غرق شد

سرهنگ"روح الدین یوسفوند" فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: بعد از ظهر روز جمعه هشتم مردادماه سال جاری، گزارشی به مرکز فوریت های 110 شهرستان مبنی بر غرق شدگی فردی در آبگیر روستای فرک این شهرستان اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم های امدادی و ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر و مشاهده شد، جسد جوانی23 ساله بر روی آب غوطه ور است.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش بیان داشت:در ادامه تحقیقات پلیس، شاهدان حادثه عنوان کردند فرد حادثه دیده برای شنا داخل آب رفته که به علت عدم مهارت در شنا کردن، جان خود را از دست داده است.

سرهنگ یوسفوند در پایان اظهار داشت:جسد متوفی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

12 هکتار از مزارع و مراتع کشاورزی و 105 اصله درخت میوه استان مرکزی در آتش سوخت

در اولین حادثه در حدود ساعت 16 روز پنج شنبه رخ داد مراتع کوهپایه های روستای نی شهرستان شازند دچار حریق شد که با حضور نیروهای آتش نشانی پس از ساعتی مهار شد .

در برسی های صورت گرفته مشخص شد 6 هکتار از این مراتع در آتش سوخته است.

در حادثه دیگری در حدود ساعت 17 همان در در مزارع و باغات روستای وناوی شهرستان شازند دو هکتار از مزارع گندم و یک هکتار باغ انگور در آتش سوخت،‌این حریق نیز بلافاصله با حضور تیم های آتش نشانی مهار شد

در حدود ساعت 15 دقیقه پنج شنبه کو هپایه های روستای نظم آباد اراک نیز دچار حریق شد و یک هکتار از مراتع در آتش سوخت این حادثه نیز با حضور به موقع نیروهای امدادی مهار شد.

همچنین در حدود ساعت 20 و 30 دقیقه دیروز در مزارع گندم روستای گوشه شهرستان خنداب رخ داد، دو هکتار از مراتع و 105 اصله درخت میوه این محله در آتش سوخت.

  • ۹۵/۰۵/۱۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.