خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

پلمب 3 تالار باغ متخلف در اراک

سرگرد "مهدی تقوی نیا" رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی استان گفت: در تداوم اجرای طرح های نظارت بر واحد های صنفی در استان، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان طی سه روز گذشته از 16 تالار باغ در سطح شهر اراک بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح نظارتی سه تالار باغ متخلف به علت فعالیت های غیر قانونی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح به تالار باغ دیگر تذکر داده شد .

یک کشته و 4 مجروح در حادثه رانندگی روز گذشته استان مرکزی

در حادثه رانندگی حدود ساعت 9 صبح دیروز که بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه سمند و نیسان وانت در محور خمین – اراک اتفاق افتاد یکی از سرنشینان پراید پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و چهار نفر دیگر از سر نشینان این خودرو مجروح شدند.

بنا بر اعلام کارشناس پلیس راه استان مرکزی علت این حادثه تجاوز به چپ سواری پراید نسبت به دیگر خودروها اعلام شده است.

2 هکتار از گندم زارهای شازند در آتش سوخت

بر اثر آتش سوزی در روستای قلعه بالمان شهرستان شازند دو هکتار از گندم زارهای این روستا در آتش سوخت.

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در حوالی ساعت 21 شب گذشته مرکز فوریت های 110 پلیس شازند حادثه آتش سوزی در یکی از گندم زارهای روستای قلعه بالمان این شهرستان را اعلام کرد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر و با کمک نیروهای آتش نشانی و مردم آتش سوزی مهار شد.

این مقام انتظامی شهرستان شازند بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد دو هکتار جای گندم زارهای چیده شده مربوط به یکی از کشاورزان شهرستان شازند به علت نامعلومی دچار حریق شده و در آتش سوخته است.

سرهنگ"جنتی" در پایان اظهار داشت: تحقیقات برای کشف علت این حادثه ادامه دارد.

سارق سابقه دار به 22 فقره سرقت تجهیزات خودرو اعتراف کرد

 سرهنگ "علی اصغر طالبی " فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت :از ابتدای سال جاری گزارش هایی از سرقت تجهیزات داخل خودرو در مناطقی از شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام و بررسی تخصصی موضوع به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی اضافه کرد: در بررسی های تخصصی کارآگاهان از صحنه های سرقت، سرنخ هایی از فرد سارق به دست آمد و در تحقیقاتی تکمیلی، سارق که ساکن یکی از شهرک های اطراف شهرستان ساوه بود، شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر شد.


سرهنگ طالبی به اعترافات متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: در بازجویی های انجام شده، متهم به 22 فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو در ساوه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه توجه به توصیه های پیشگیرانه پلیس را مورد تاکید قرار داد و گفت: عدم تجهیز خودرو به لوازم ایمنی، بی احتیاطی و سهل انگاری نظیر بازگذاشتن در و شیشه خودرو، قرار دادن وسایل بر روی صندلی های خودرو، رها کردن خودرو در محل های ناامن بدون رعایت اصول ایمنی از مهم ترین عوامل زمینه ساز سرقت خودرو است./

توقیف دو محموله  450 میلیون ریالی کالای قاچاق در استان مرکزی

سرهنگ "سید نورالدین حسینی"رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالاو ارز پلیس آگاهی در شهرستان های شازند و دلیجان روز گذشته در عملیات هایی جداگانه دو محموله کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی کردند .

وی افزود: در تمهیدات اجرایی پلیس هر دو محموله قاچاق شناسایی و متوقف شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودروها تعداد،‌ هفت  دستگاه کولر گازی و 800 جین 12 تایی لباس زنانه کشف شد.

سرهنگ "حسینی " با اشاره به اینکه ارزش محموله های مکشوفه 450 میلیون ریال می باشد،بیان داشت:  هردو راننده خودرو های توقیفی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

  • ۹۵/۰۵/۱۲
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.