خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

مسیر میدان سرداران تا میدان ولیعصر(عج ) اراک مسدود است

سرهنگ " ابوالفضل امیدی " رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: در اجرای مصوبات شورای ترافیک استان در راستای تسریع در ساخت پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک از امروز تا اطلاع ثانوی مسیر میدان سرداران تا میدان ولیعصر(عج) مسدود می باشد.

وی افزود: شهروندان می توانند در مدت زمانی که این مسیر مسدود می باشد از مسیر جایگزین میدان سرداران - میدان جهاد به طرف میدان ولیعصر (عج) استفاده کنند.

توقیف زانتیا با 70میلیون ریال خلافی در اراک

سرهنگ"ایرج کهریزی" گفت: روز گذشته تیمی از ماموران گشت پاسگاه پلیس راه "اراک - قم" یک دستگاه خودرو زانتیا را به علت سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

وی افزود: پس از اعمال قانون خودروی توقیفی، با استعلام از مرکز اجرائیات مشخص شد خودرو دارای مبلغ 70 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده است.

گفتنی است؛ خودرو مذکور به علت جرایم پرداخت نشده توقیف و روانه پارکینگ شد.

واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا

در حادثه ساعت حوالی 13 و 8 دقیقه دیروز در محور ساوه- همدان که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا به اتفاق افتاد سرنشین خودروی مذکور به علت شدت جراحات وارد شده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ عنوان کرد.

هشدار پلیس:

رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی همواره نقش بسیاری کلیدی در پیشگیری از وقوع تصادفات دارد و همیشه ایام باید به یاد داشته باشیم که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

  • ۹۵/۰۵/۱۳
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.