خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

کشف 14 هزار لیتر سوخت قا چاق در شازند

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت:در اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاق کالا ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان شازند در هنگام کنترل کامیون های عبوری در محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون کشنده ولوو حامل مواد سوختی قاچاق را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از توقیف و بازرسی از کامیون مذکور 14هزار لیتر نفت سفید قاچاق از آن کشف کرده و به علت عدم ارائه هرگونه مدرک گمرکی از سوی راننده،کامیون رابه پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

اجرای طرح عملیات پاک سازی نقاط آلوده در 105 نقطه استان مرکزی

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در تداوم طرح های امنیت بخش پلیس در استان، در برنامه ریزی انجام شده در چند روز گذشته طرحی عملیاتی به منظور برخورد قاطع با هنجارشکنان در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح که با بازخوردگیری از شهروندان و با توجه به مهم ترین اولویت های جرایم در محله های مختلف استان اجرایی شد، 146 نفر به دلیل ارتکاب جرایم مختلف دستگیر شدند.

سرهنگ سپهوند تصریح کرد: در این طرح که همزمان در 12 شهرستان استان و در 105 نقطه اجرا شد، 121 مواد فروش و معتاد دستگیر و 13 کیلو 114 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی از توفیف 121 موتور سیکلت،32 دستگاه خودروی متخلف و 853 وسیله نقلیه اعمال قانون شدند.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین اولویت های اجرایی در اجرای این طرح، برخورد با سارقان بود که در این طرح 46 فقره سرقت کشف و21 سارق نیز دستگیر شدند.

معاون عملیات استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

4 کشته و 7 مجروح در سوانح رانندگی استان مرکزی

در نخستین سانحه رانندگی که در حوالی ساعت 6 و 30 دقیقه روز پنجشنبه در اثر برخورد یک دو دستگاه کامیون بنز با یک دیگر به وقوع پیوست، دو نفر جان باختند و سه نفر از سرنشینان خودرو ها مجروح و به بیمارستان انتقال شدند.

علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، تجاوز به چپ راننده کامیون ردیف اول عنوان شد.

در حادثه رانندگی روز گذشته که درحوالی ساعت 22 و20 دقیقه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در محور تفرش- ساوه به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودروی مذکور به علت شدت جراحات وارده فوت و راننده و سه سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

علت این سانحه نیز از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلوی راننده خودروی سمند عنوان شد.

 

مرگ کارگر 33 ساله بر اثر سقوط دستگاه پرس در اراک

کارگر 33 ساله ای بر اثر سقوط دستگاه پرس در یک شرکت تولیدی در اراک، به شدت مصدوم شد و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

در ساعت 15 و 30 دقیقه شب گذشته مرکز فوریت های 110 پلیس اراک حادثه فوت کارگری در یک شرکت تولیدی در این شهرستان را اعلام کرد.

با اعلام این خبر گشت انتظامی و نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند و در تحقیقات پلیس مشخص شد مرد 33 ساله که به عنوان مسئول بخش یک شرکت تولیدی مشغول انجام وظیفه بوده، بر اثرسقوط دستگاه پرس به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

جسد برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شد.

  • ۹۵/۰۵/۱۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.