خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 

کلاهبرداری از 47 نفر با درج آگهی فروش تلفن همراه در اینترنت

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در پی دریافت شکایتی از شهروندی اراکی در خصوص کلاهبرداری از وی در فضای مجازی، بررسی تخصصی پرونده مذکور به پلیس فتا استان ارجاع شد.

وی ادامه داد:در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شاکی مدتی قبل برای خرید یک دستگاه گوشی تلفن همراه به سایتی در اینترنت مراجعه کرده و آگهی فروش تلفن همراه با قیمتی مناسب را مشاهده می کند که پس از تماس با شماره تلفن درج شده در سایت و به خواسته فروشنده مبلغ 470 هزار تومان برای خرید دو دستگاه تلفن همراه به حساب واریز کرده و به محض واریز وجه شخص مذکور دیگر پاسخگوی تماس های شاکی نمی باشد.

سرهنگ سپهوند با اشاره به اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا در شناسایی و دستگیری متهم این پرونده خاطرنشان کرد:‌بررسی های تخصصی کارشناسان پلیس فتا ادامه یافت تا اینکه سرانجام متهم دریکی دیگر از استان های کشور شناسایی و با اخذ نیابت قضایی دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: متهم در بازجویی های صورت گرفته به کلاهبرداری های اینترنتی از طریق درج آگهی در یکی از سایت های اینترنتی تحت عنوان فروش گوشی و ساعت های هوشمند ازاسفند ماه سال گذشته از 47 نفردر سراسر کشور معترف شد. این مقام ارشد انتظامی در استان اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. سرگرد سپهوند در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه آگهی فروش در فضای اینترنت از صحت و سقم آن مطلع شده و پس از دریافت کالای درخواستی اقدام به پرداخت وجه کنند.

کشف 10فقره سرقت در محلات

سرهنگ "فرامرز گودرزی " فرمانده انتظامی محلات گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی و همچنین یک فقره گردنبند قاپی در سطح شهرستان محلات ، شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی در افزود:با انجام تحقیقات اولیه و بررسی های انجام شده توسط ماموران انتظامی شهرستان محلات، مشخص شد نوع و شیوه سرقت ها توسط سارق یا سارقان سابقه دار صورت گرفته است.

این مقام انتظامی شهرستان با اشاره به شناسایی3 نفر سارقان سابقه دار بیان داشت:متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ "گودرزی" خاطر نشان کرد:سارقان در بازجویی های صورت گرفته به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح حوزه محلات و نیم ور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی محلات در پایان با بیان اینکه توجه به توصیه های پلیس و رعایت موارد حفاظتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت موثر است از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند.

3کشته و 5 مجروح در تصادفات روز گذشته استان مرکزی

در حادثه ای که در حوالی ساعت 4 و 40 دقیقه روز گذشته در محور اراک – قم بین یک دستگاه کامیون کشنده با خودروی پژو 405 رخ داد، تنها سرنشین خودروی پژو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

کارشناس تصادفات پلیس راه،علت تصادف مذکور را عدم توجه به جلوی راننده خودروی پژو به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

در حادثه دیگری نیز که در حوالی ساعت 18 روز گذشته در محور ساوه - سلفچگان، بین یک دستگاه کامیون کشنده با خودروی پراید به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و راننده و دو سرنشین دیگر آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت این تصادف از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه،بی احتیاطی راننده کامیون کشنده به علت عدم توجه کافی به جلو عنوان شد.

سومین حادثه نیز در حوالی ساعت 20 و 20 دقیقه روز گذشته در محور قدیم ساوه- همدان در اثر واژگونی خودروی سواری دنا رخ داد که در این حادثه راننده خودرو در دم فوت و تنها سرنشین آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

کارشناس تصادفات پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده خودرو اعلام کرد.

مرگ دختر بچه 5 ساله بر اثر بی احتیاطی پدر

سرهنگ " جعفر شمس بیرانوند" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110مبنی بر جراحت شدید دختر بچه ای 5 ساله طی یک حادثه در یکی از محله های شهرستان خنداب، بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیرانوند ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته پدر دختربچه عنوان داشت درحال حرکت به صورت دنده عقب با خودروی وانت مزدای خود بوده و از حضور فرزندش در پشت خودرو کاملا بی اطلاع بوده است که ناگهان متوجه برخورد چرخ خودرو با دختربچه 5 ساله اش شده که بلافاصله فرزند خود را توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب خاطر نشان کرد: در این سانحه متاسفانه بعد از ساعاتی و به علت شدت جراحات وارده دختر بچه خرسال جان خود را از دست داد.

پلمب 114 سفره خانه ،قهوه خانه و دکه متخلف در اراک

سرهنگ "احمد عباسی" پلیس گفت: در راستای اجرای طرح های نظارت بر واحد های صنفی در استان، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در سال جاری تاکنون از 338 سفره خانه ، قهوه خانه و دکه بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح های نظارتی 114 سفره خانه، قهوه خانه و دکه متخلف به علت ارائه قلیان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح 418 قلیان نیز جمع آوری و به مرکز بهداشت تحویل شد.

پلمب 2 مرکزلاغری و ماساژ درمانی غیر مجاز در اراک

سرگرد "مهدی تقوی نیا "رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در اجرای طرح های مستمر نظارت بر واحدهای صنفی در سطح استان، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان، طی روز گذشته از تعدادی از مراکز ماساژ درمانی و لاغری زنانه در اراک بازدید کردند.

وی خاطر نشان کرد:در این طرح نظارتی،دو مرکز ماساژ درمانی و لاغری غیر مجاز به علت فعالیت های غیر قانونی با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر تداوم اجرای طرح های نظارتی بر اماکن عمومی استان مرکزی با استفاده از اکثر توان اجرای پلیس امنیت،افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کشف 35 قطعه سکه قدیمی از قاچاقچیان

سرهنگ "صفر علی روشنایی " فرمانده انتظامی فراهان گفت : پلیس شهرستان در انجام تحقیقاتی از فعالیت دو قاچاقچی عتیقه مطلع شدند و عملیاتی نامحسوس برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

وی اضافه کرد:با برنامه ریزی انجام شده هر دو قاچاقچی عتیقه شناسایی و محل فعالیت آنان تحت مراقبت ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ روشنایی ادامه داد: سرانجام با هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضایی، محل فعالیت دو قاچاقچی مورد بازرسی قرار گرفت و 35 قطعه سکه قدیمی و یک قطعه شی شبیه به تیشه قدیمی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان خاطر نشان کرد: در این عملیات هر دو نفر قاچاقچی دستگیر و اموال کشف شده از آنان برای بررسی کارشناسی و تخمین قدمت تاریخی به سازمان میراث فرهنگی ارجاع شد.

  • ۹۵/۰۵/۱۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.