خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

تیمی از ماموران انتظامی در مرکز استان هنگام گشت زنی در سطح شهرستان، یک دستگاه خودروی مزدا را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند.


توقیف خودروی مزدا با بیش از 27 میلیون ریال خلافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

در استعلام صورت گرفته از سوابق خودروی مذکور مشخص شد که خودرو دارای مبلغ 27 میلیون و 300 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است.

بنا بر این گزارش، خودرو به علت جرائم پرداخت نشده برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری مواد فروش سابقه دار در شازند

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شازند گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان شازند در پی تحقیقات از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در سطح این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود:در ادامه تحقیقات پلیس، مواد فروش سابقه دار که اهل و ساکن یکی از استان های همجوار می باشد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه به هنگام جابجایی مقادیری مواد مخدر در اطراف شهرستان دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک کیلو و 500 گرم تریاک در قالب سه بسته و یک عدد ترازوی توزین از داخل خودروی متهم خاطر نشان کرد : مواد فروش پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

آغاز طرح ویژه کنترل ناوگان عمومی مسافربری در استان مرکزی

سرهنگ "محمد امیدی" با اشاره به نقش حمل و نقل عمومی در کاهش تراکم ترافیک، گفت: از طریق حمل و نقل عمومی می شود خدمات ارزنده ای به الگوهای سفر روزانه ارائه داد و تعداد زیادی از مردم را جابه جا کرد و در عین حال فضای کمتری از خیابان را اشغال کرد.

وی آموزش عمومی مردم و تشویق آنها به استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی، تبدیل به احسن نمودن ناوگان فرسوده عمومی، نظافت و سرویس های روزانه اتوبوس و زمان بندی منظم اتوبوس ها با حداقل زمان تاخیر را از مولفه های ارتقاء کیفی  سیستم های حمل ونقل عمومی بر شمرد.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: پلیس همواره بر رفتار ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت دقیق داشته است و به همین منظور طرح کنترل ناوگان عمومی مسافر بری به مدت یک هفته در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی با مشارکت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، از ابتدای هفته جاری به اجرا در خواهد آمد.

امیدی عدم استفاده از کمربند ایمنی، نداشتن صورت وضعیت، صحبت کردن با تلفن همراه، نقص فنی و نیز نداشتن آج لاستیک را از جمله تخلفاتی دانست که در بستر اجرای طرح مذکور از سوی پلیس مورد برخورد قانونی قرار خواهد گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در مدت زمان  اجرای طرح کنترل ناوگان عمومی مسافربری، رانندگان نمونه و قانونمند نیز از سوی پلیس مورد تشویق قرارخواهند گرفت و پلیس سعی خواهد کرد با استفاده بهینه و هدفمند از انتقادات و پیشنهادات مسافران در راستای ارتقاء ایمنی  ناوگان عمومی مسافربری با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات لازم را انجام دهد.

وی  در پایان بر استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات درون سازمانی و بهره برداری از توانایی های سایر دستگاه های دولتی در اجرای موفق این طرح تاکید و نظارت دقیق بر رفتار ناوگان حمل و نقل عمومی، آموزش رانندگان وسایل نقلیه حمل مسافر، کنترل تجهیزات ایمنی اتوبوس ها و برخورد با تخلفات حادثه ساز را از اهداف اجرای این طرح عنوان داشت.

  • ۹۵/۰۵/۱۹
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.