خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

سرگرد" مهدی تقوی نیا" رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته با هدف پیشگیری از تخلفات و جرایم صنفی و صیانت از امنیت اخلاقی جامعه اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی متخلف در سطح شهرستان اراک اجرا شد.


پلمب 3 واحد صنفی عرضه قلیان در اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، مأموران پلیس از 15 واحد صنفی بازدید کردند؛ که طی ارزیابی های صورت گرفته سه واحد صنفی به علّت فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به قوانین ابلاغی پلمب و به پنج واحد صنفی دیگر نیز تذکر کتبی داده شد.

تلف شدن احشام در محوراراک- فراهان

سرهنگ" ایرج کهریزی " رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: شامگاه روزگذشته یک دستگاه خودروی ایسوزو در محور اراک- فراهان به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و نیز عدم رعایت سرعت مطمئنه از سوی راننده، با گله گوسفندان برخورد می نماید.

وی خاطر نشان کرد: در این سانحه رانندگی، 13 راس گوسفند به علت برخورد با خودرو، تلف شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی ا نتظامی استان مرکزی از تمامی رانندگانی خواست که در هنگام عبور از محورهای مواصلاتی مناطق روستایی در راستای پیشگیری از تصادف با احشام، رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

  • ۹۵/۰۵/۲۶
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.