خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌در سانحه ای که در حدود ساعت 13 و 15 دقیقه روز گذشته در محور قدیم ساوه- تهران رخ داد، بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و موتورسیکلت، راکب موتورسیکلت مصدوم و به بیمارستان منتقل می شود.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 یک کشته در سوانح رانندگی روز گذشته در استان مرکزی
وی اضافه کرد:‌ متاسفانه راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده بعد از ساعتی در بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ کهریزی خاطر نشان کرد: در بررسی صحنه توسط کارشناس پلیس راه ، عدم رعایت فاصله طولی از جانب راکب موتورسیکلت نسبت به خودوری کامیون علت این سانحه اعلام شد.

پلمپ 2 سفره خانه غیر مجاز در اراک

سرگرد"مهدی تقوی نیا " در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان در تداوم طرح های نظارتی خود، دریافتند که به تازگی دو سفره خانه سنتی در یکی از روستاهای شهر اراک به صورت غیرمجاز آغاز به فعالیت کرده و نوع فعالیت آنان مورد نارضایتی اهالی قرار گرفته است.

وی افزود: بلافاصله متصدی هر دو سفره خانه به اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان دعوت شدند و هر دو سفره خانه نیز پلمب شد.

رئیس پلیس اداره نظارت براماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام تداوم و تشدید طرح های کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کشف بیش از8 کیلو گرم هروئین و شیشه

سرهنگ "مصطفی ویسمه ای" فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ماموران کلانتری 16 شهرستان در تحقیقاتی مطلع شدند که فردی قصد دارد مقادیری مواد مخدر صنعتی را در سطح شهرستان توزیع کند.

وی اضافه کرد: با اقدامات اجرایی ماموران انتظامی، خودروی فرد مورد نظر در یکی از محلات شناسایی شد و در بازرسی از آن مقدار هفت کیلو و 980 گرم هروئین و 240 گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ ویسمه ای از انجام تحقیقات تکمیلی در این پرونده خبر داد و از شهروندان خواست هر گونه فعالیت افراد سود و فرصت طلب را از طریق تلفن110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

  • ۹۵/۰۵/۲۸
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.