خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

سرهنگ"یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تداوم برنامه ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در روند تحقیقاتی از عبور دو محموله کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان با خبر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

کشف دو محموله کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 200 میلیون ریال در دلیجان


وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، دو محموله خودرو شناسایی و متوقف شدند و پس از بازرسی از خودروها، تعداد170 هزار فندک، 18 هزار سی دی ،200 کیلو بادام زمینی ، یک هزار و 506 قلم لوازم آرایشی بهداشتی ، یک هزار و 869 لوازم تزئینی ،177 جفت کفش ، 40 کیلو آناناس،730 عدد کپسول امگا و سه هزار و 79 ثوب لباس قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ارزش کالاهای مکشوفه 3 میلیارد و 200 میلیون ریال ارزیابی شد و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

2 کشته و 4 مجروح در سوانح رانندگی استان مرکزی

در حادثه رانندگی ساعت حوالی 7 صبح پنج شنبه بیست و هشتم مردادماه در حادثه ای که در محور شازند - توره رخ داد، بر اثر برخورد یک دستگاه سواری تویوتا با یک دستگاه کامیون کشنده، راننده سواری مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و چهار نفراز سرنشینان این خودرو نیز زخمی شدند.

مرکز عملیات پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت این حادثه را عدم رعایت حق تقدم عبور کشنده در حین دور زدن اعلام نمود.

در حادثه دیگری که در در حوالی ساعت 20 و 30 دقیقه شب گذشته در محور قدیم ساوه – سلفچگان به وقوع پیوست، یک دستگاه موتور سیکلت در شانه خاکی جاده واژگون شده و راکب آن جان خود را از دست داد.

بنابر اعلام مرکز عملیات پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت این حادثه دلخراش عدم توجه به جلو راکب موتور سیکلت بوده است.

پلمب 3 واحدصنفی متخلف در اراک

سرگرد"مهدی تقوی نیا" رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت : در تداوم طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی اجرایی و از 45 واحد صنفی در اراک بازدید شد.

وی افزود: در راستا یک واحدتالار باغ ،یک عطاری و یک واحد ضایعاتی متخلف شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این طرح نظارتی، پنج هزار و 360 قرص و 30 کیلو گرم پودر غیر مجاز از یک عطاری کشف شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست،در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

 

کشف 213 بسته آماده توزیع از دو مواد فروش سابقه دار در دلیجان

سرهنگ "علی هاشمی" فرمانده انتظامی دلیجان گفت: برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر از جمله اولویت هایی است که در برنامه ریزی پلیس شهرستان با جدیت دنبال می شود.

وی افزود:‌ روز گذشته در تداوم اقدامات عملیاتی پلیس شهرستان و در روند تحقیقاتی دو توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس ماموران انتظامی قرار گرفتند.

سرهنگ هاشمی خاطر نشان کرد:‌ زمانی که این دو نفر که از افراد سابقه دار نیز هستند، قصد داشتند مقادیری مواد مخدر را جابجا کنند، شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی این افراد 213 بسته ماده مخدر تریاک به وزن دو کیلوگرم کشف شد.

سرهنگ "هاشمی" در پایان اظهار داشت: هر دو مواد فروش پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

  • ۹۵/۰۵/۳۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.