خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

 سرهنگ "علی اصغرطالبی  گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، ماموران انتظامی شهرستان ساوه حین کنترل خودروها، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک

 کشف 2 میلیارد ریال کالای قاچاق درشهرستان ساوه

وی افزود: در عملیاتی غافلگیرانه خودرو متوقف و پس از بازرسی از آن 790 کارتن جعبه مقوایی و فلزی شامل لوازم دکوری و تزئینی، لوازم سرگرمی، سبدهای حصیر باف و چوبی، برچسب و پادری به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

مرگ راکب موتورسیکلت در پی عدم رعایت فاصله عرضی

در حوالی ساعت 7 و 40 دقیقه روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه تراکتور و یک دستگاه مینی بوس در کیلومتر 4 محور قهره کهریز شهرستان شازند به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

در این حادثه راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف دردم فوت شد.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه عدم رعایت فاصله عرضی در هنگام سبقت از سوی راکب موتور سیکلت نسبت به تراکتور و نیز انحراف به چپ تراکتور نسبت به مینی بوس اعلام شد.

7 تن گندم و کاه در مزرعه کشاورزی دچار حریق شد

سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در حوالی ساعت 13 و 20 روز گذشته، مرکز فوریت های 110 پلیس شازند حادثه آتش سوزی در یکی از مزارع کشاورزی روستای باقر اباد این شهرستان را اعلام کرد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر و با کمک نیروهای آتش نشانی و مردم آتش سوزی مهار شد.

این مقام انتظامی شهرستان شازند بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد دو تن گندم و پنج تن کاه به علت نامعلومی دچار حریق شده و در آتش سوخته است.

سرهنگ"جنتی" در پایان اظهار داشت: تحقیقات برای کشف علت این حادثه ادامه دارد.

سانحه رانندگی دراستان مرکزی

سرهنگ" صفر علی روشنایی " فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: روز گذشته یک دستگاه خودروی وانت پیکان با یک گله گوسفنددر محور تلخاب – فرمهین برخورد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این سانحه رانندگی، 6 راس گوسفند به علت برخورد با خودرو، تلف شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و عدم رعایت سرعت مطمئنه از سوی راننده، علت این حادثه می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از تمامی رانندگانی که در محورهای روستایی تردد می کنند درخواست کرد در هنگام عبور از محورهای مواصلاتی مناطق روستایی در راستای پیشگیری از تصادف با گله احشام، با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضمن توجه به جلو و رعایت سرعت مطمئنه ، نقص روشنایی خودرو های خود را برطرف کرده و از رانندگی با تک چراغ به ویژه در شب با خودرو جدا خودداری نمایند.

کشف چک پول های تقلبی در زرندیه

سرهنگ "داود کاظمی" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: روز گذشته گزارشی در خصوص ارائه تعدادی چک پول که احتمال تقلبی آنها متصور بود، توسط دو مرد جوان ناشناس به یک واحد صنفی در شهر زرندیه ، به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام شد.

وی اضافه کرد:‌ بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی شهرستان برای بررسی موضوع به واحد صنفی مراجعه کردند ودر بررسی کارشناسی انجام شده مشخص شد که چک پول های ارائه شده به متصدی واحد صنفی تقلبی است.

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد:‌ بلافاصله مشخصات دو متهم به کلیه تیم های گشت انتظامی ابلاغ شد و بعد از ساعتی متهمان با یک دستگاه خودروی نیسان وانت شناسایی و متوقف شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از متهمان تعداد 18 چک پول تقلبی به ارزش نه میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در این پرونده خاطر نشان کرد:‌ شهروندان در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

طرح نظارت بر واحدهای عرضه کننده پوشاک اجرا شد

سرهنگ "بهزاد فکوری" فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت:‌در چند روز گذشته طرح نظارت بر واحدهای عرضه کننده پوشاک به مرحله اجرا گذاشته شد ودر این طرح از 100 واحد صنفی بازدید شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح، یک واحد تولیدی مانتو به علت تولید و عرضه مانتوهایی با علائم مغایر با شئونات اسلامی پلمب شد و متصدی واحد صنفی نیز برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد و 50 واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب دریافت کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر تداوم اجرای طرح های نظارتی پلیس بر واحد های صنفی در سطح شهرستان کمیجان از شهروندان خواست،در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

 

  • ۹۵/۰۵/۳۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.