خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

سرهنگ "یوسف سپهوند " جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته طرح عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاق کالا منجر به کشف دو محموله کالای قاچاق شد.

وی اضافه کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان در این عملیات ها موفق شدند، 350 باطری ماشین،‌ 128 قوطی پودر های نیروزا و 104 هزار و 800 قرص چربی سوز به ارزش تقریبی یک میلیارد و 400 میلیون ریال را از دو دستگاه خودرو کشف کنند.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد:‌در این عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری امید اراک


کشف 63 حلب روغن قاچاق در اراک

سرگرد "مهدی تقوی نیا"رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی در سطح شهرستان اراک یک آجیل فروشی متخلف شناسایی شد.

وی افزود: در این طرح نظارتی از واحد مذکور 63 حلب روغن نباتی قاچاق کشف و در این زمینه پرونده ای تشکیل و به اداره صنعت، معدن وتجارت تحوبل داده شد.

سرهنگ "تقوی نیا " در پایان بر ادامه نظارت و بازرسی از واحدهای تولید ی مواد غذایی در سطح استان مرکزی با استفاده از تمام توان اجرایی پلیس امنیت عمومی تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه گزارش و اطلاعات از تخلفات این واحدهای صنفی را از طریق سامانه تلفنی 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

کشف 50 فقره سرقت در عملیات پلیس در استان مرکزی

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ تداوم طرح های انتظامی در مبارزه با سارقان از جمله اولویت هایی است که پلیس استان در اجرای برنامه های قرارگاه مبارزه با سرقت با جدیت دنبال می کند.

وی اضافه کرد: دو روز گذشته نیز در عملیات هایی ماموران پلیس در شهرهای مختلف استان 50 سارق  شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: در بازجویی های مقدماتی انجام شده از این افراد 78 فقره انواع سرقت کشف شد که اموال کشف شده با شناسایی مالباختگان به آنان تحویل شد و تحقیقات از دستگیرشدگان در حال پیگیری است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: کشف سه فقره سرقت منزل ، کشف سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت در سامانه پلیس، کشف 18 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو،‌ از جمله کشفیاتی بوده است که طی دور روز گذشته در عملیات های پلیس به دست آمد.

این مقام انتظامی استان مرکزی اجرای موفق برنامه های پلیس را در سایه مشارکت شهروندان در طرح های انتظامی دانست و از شهروندان خواست تا با ارتباط مستمر با مراکز پلیس از طریق تلفن 110 و نظارت بر عملکرد پلیس از طریق تلفن 197 نسبت به افزایش امنیت اجتماعی در محیط زندگی خود نقشی موثر داشته باشند.

4 هکتار از باغات میوه در آتش سوخت

سرهنگ"بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت :روز گذشته مرکز فوریت های پلیسی 110 حادثه آتش سوزی در روستای ریز شهرستان شازند را اعلام و بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس و برابر اظهارات اهالی این حادثه در حوالی ساعت 14 و 30دقیقه روز گذشته رخ داد که با حضور نیروهای آتش نشانی پس از ساعتی مهار شد .

این مقام انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه اینکه این آتش سوزی به دنبال بی احتیاطی چهار جوان به هنگام تفریح رخ داده است بیان داشت: در این حادثه چهار هکتار باغ میوه در آتش سوخت.

  • ۹۵/۰۶/۰۱
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.