خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

1



به گزارش خبرنگار خبرگزاری امیداراک به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان مرکزی


به مناسبت هفته کاروکارگر ناصرشیخی مدیرکل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان مرکزی در روز دوم این هفته با عنوان کارگر،‌سلامت ،‌رفاه و تامین اجتماعی مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی به همراه استاندار وجمعی ازمسئولین از بیماران بستری شده در بیمارستان امام خمینی(ره) اراک از بخشهای مختلف این بیمارستان عیادت کردند .

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی ضمن این دیدار بیان داشت: وقتی کسی بیمار است و دیگران از او عیادت می‌کنند این نگرش در او شکل می‌گیرد که ارزشی که دیگران برای او قائلند فقط زمان سالم بودن او نبوده و در واقع این ارزش گذاری  برای شخصیت ایشان همیشگی می باشد.

وی افزود :باتوجه با این که دربرنامه های پیش بینی شده هفته کارگر موضوع عیادت از کارگران بستری شده تاکید شده است، این اداره کل درنظر داردبا ملاقات ودلجویی از بیماران بادادن امید و نشاط به آنها موجب آرامش آنها  شود. عیادت از بیماران باعث آرامش و تسریع در بهبودی سلامت بیمار می شود و باید در احیاء و ترویج این سنت حسنه تلاش داشته باشیم.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.