خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

توقیف خودرو پژو 206 با بیش از 58 میلیون ریال خلافی در مرکزی

یک دستگاه خودروی پژو 206 با 58 میلیون و 500 هزار ریال خلافی در محور "ساوه - تهران" متوقف شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس راه این فرماندهی در حین انجام ماموریت و کنترل ترافیک یک دستگاه خودروی پژو 206 را به دلیل عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

سرهنگ "مهدی حسنی "افزود:با استعلام از سیستم اجرائیات پلیس راه شهرستان ساوه مشخص شد خودروی مذکور دارای 58 میلیون و 500 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که به همین دلیل خودرو متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

حسنی گفت: به صورت روزانه از طریق استعلام از سامانه اجرائیات از خودروهایی که در محور عمومی مرتکب تخلف می شوند ضمن اعمال قانونی در صورتی که میزان خلافی این خودروها ار 10 میلیون ریال بیشتر باشد برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات متوقف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل می شوند.

15 سارق در عملیات پلیس استان مرکزی د ستگیر شدند

15 سارق در عملیات روز گذشته ماموران انتظامی در استان مرکزی دستگیر و به 18 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ سیامک قاسمی در این باره گفت: برنامه ها و طرح های قاطعانه پلیس در اجرای مصوبات قرارگاه مبارزه با سرقت در استان با جدیت پیگیری می شود و ماموران انتظامی در ادامه این برنامه ها روز گذشته موفق شدند 15 سارق را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: سارقان در روند تحقیقات به 18 فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند که اموال مسروقه از آنان اخذ و به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ قاسمی اضافه کرد: کشف شش مورد سرقت لوازم و محتویات خودرو، سه مورد سرقت منزل، یک دستگاه موتورسیکلت و ... در این عملیات ها به دست آمد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از همکاری خوب شهروندان در اجرای طرح های انتظامی تقدیر کرد و از آنان خواست همیشه با تعامل با پلیس به ویژه از طریق تلفن 110 و نظارت بر عملکرد پلیس از طریق تلفن 197 نسبت به ارتقاء ماموریت های نیروی انتظامی تاکید و توجه داشته باشند.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.