خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


خبرهای جدید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان مرکزی



13 کیلو شیشه در یکی از روستاهای زرندیه کشف شد

13 کیلو ماده مخدر شیشه در عملیات ماموران پلیس شهرستان زرندیه استان مرکزی از یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ "داود کاظمی" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در تحقیقاتی از فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع ماده مخدر در روستایی در حوالی شهرستان مطلع شدند و تیمی به صورت ویژه بررسی موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: با شروع اقدامات ماموران انتظامی در تحقیقاتی محل فعالیت این باند را شناسایی کردند و با هماهنگی با دستگاه قضائی منزل روستایی تحت کنترل نامحسوس قرار گرفت.

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد: با مشخص شدن نوع فعالیت اعضای این باند،‌ تیم های پلیس به محل فعالیت آنان اعزام شدند و در عملیاتی سه عضو این باند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات 13 کیلو و 375 گرم ماده مخدر شیشه کشف شد و دو دستگاه خودرو از متهمان کشف و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی ارجاع شد.

 

فعالیت کارگاه تولید لواشک غیربهداشتی در پارکینگ مجتمع مسکونی

یک کارگاه تولید لواشک بهداشتی که در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در اراک فعالیت می کرد، در عملیات ماموران کلانتری 17 شهر اراک شناسایی و پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اعلام این خبر گفت: پلیس شهرستان در تحقیقاتی متوجه شدند مدتی است که لواشک هایی غیربهداشتی در سطح شهر توزیع می شود که با توجه به اهمیت آن، پرونده ای مقدماتی تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ "مصطفی ویسمه ای" اضافه کرد:‌ با شروع تحقیقات سرانجام ماموران کلانتری 17 قائم شهرستان متوجه شدند فردی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی اقدام به تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی می کند و ترددهای غیرمجاز نیز در محل فعالیت این فرد انجام می گیرد.

این مقام انتظامی افزود: با شناسایی محل مذکور و در هماهنگی با دستگاه قضائی و با حضور نماینده اداره بهداشت محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.

سرهنگ ویسمه ای به فعالیت غیرمجاز و بدون اصول بهداشتی در این کارگاه اشاره کرد و گفت: در بازرسی از این محل ،616 کارتن لواشک با مارک های مختلف که در حدود 30 کارتن آن کاملا فاسد شده بود به همراه مقادیر زیادی آلوچه فله ای در حال بسته بندی کشف شد.

وی ادامه داد: در این بازرسی دو کارگر و متصدی کارگاه با یک دستگاه خودروی وانت حامل بشکه های 20 لیتری مواد غذایی غیربهداشتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک خاطر نشان کرد: ‌پرونده متهمان برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی ارجاع شد.

دستگیری سارق لوازم خودرو با 9 فقره سرقت

سارق حرفه ای لو با 9فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در شهرستان ساوه استان مرکزی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "علی اصغرطالبی" فرمانده انتظامی ساوه گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان تیمی از مأموران پلیس اگاهی شهرستان جهت دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی  ادامه داد: ماموران با گشت زنی های محسوس و نا محسوس موفق به شناسایی سارق سابقه داری شدند.

وی بیان کرد:با شناسایی متهم در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر و در بازجویی ها ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد ، اما در ادامه و با مواجهه شدن با مستندات و ادله پلیس به 9 فقره سرقت لوازم محتویات داخل خودرو اعتراف کرد .

طالبی بابیان این که همه  صحنه های سرقت بازسازی شد گفت: متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

خرید پنهانی شارژ تلفن با سوء استفاده از حساب شوهر

زن جوان پس از تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی به خرید پنهانی شارژ تلفن همراه از حساب بانکی شوهرش اعتراف کرد.

سرهنگ" علی اصغر طالبی "فرمانده انتظامی شهرستان ساوه مرکزی،در توضیح این خبر گفت:مردی با مراجعه به پلیس فتای این شهرستان شکایتی مبنی براینکه از حساب بانکی اش مبالغی بصورت غیر مجاز برداشت شده است مطرح کرد.

وی بیان داشت:با طرح شکایت کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را دراین زمینه شروع کردند که پس از انجام کارشناسی مشخص شد که فردی مبالغی شارژ تلفن همراه از طریق تلفن از حساب  بانکی شاکی خریداری کرده است.

سرهنگ طالبی افزود:با استعلام از مخابرات، افسران پلیس فتا ،به شماره تلفنی دست پیدا کردند که همه  برداشت ها از طریق آن صورت گرفته بود.

این مقام انتظامی بیان داشت :طی هماهنگی با مقامات قضایی صاحب شماره تلفن همراه که زنی جوان بود به پلیس فتای این شهرستان دعوت شد،وقتی که شاکی در برابر متهم قرار گرفت دید او کسی جز همسرش نیست که در این مدت از حسابش برداشت غیر مجاز داشته است.

وی در پایان گفت:با توجه به شکایت مطرح شده دراین خصوص پرونده ای تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

 

کشف 6 وسیله نقلیه سرقت در عملیات پلیس استان مرکزی

شش دستگاه خودرو و موتورسیکلت روز گذشته در عملیات ماموران پلیس در شهرهای اراک و ساوه کشف شد.

سرهنگ" سیامک قاسمی "معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت:‌ در تداوم برنامه های مبارزه قاطعانه پلیس با سارقان، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی در عملیات هایی موفق شدند تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کنند.

وی اضافه کرد: در دو عملیات دیگر در شهرستان ساوه ماموران انتظامی موفق شدند یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کنند.

سرهنگ قاسمی خاطر نشان کرد:‌ سارقان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند و وسایل نقلیه کشف شده نیز به مالباختگان تحویل شد.

نوشیدنی های قاچاق در ساوه متوقف شد

محموله نوشیدنی و خوراکی های قاچاق روز گذشته در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه متوقف شد.

سرهنگ "علی ا صغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: ‌روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مظنون شدند و با برنامه ریزی انجام شده، خودرو در عوارضی شهرستان متوقف شد.

وی اضافه کرد:‌ در بازرسی از خودرو تعداد یک هزار و 820 بطری نوشیدنی و خوراکی های قاچاق به ارزش تقریبی یک صد میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ طالبی خاطر نشان کرد:‌ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.