خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

مدیر کل روابط عمومی استانداری گفت: مراسم گرامیداشت 24 خرداد با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اراک برگزار می‌شود.
مصطفی عرب افزود:این مراسم فردا با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار خواهد شد
.

وی گفت: استاندار مرکزی، رئیس ستاد دکتر روحانی در استان مرکزی و همچنین دکتر واعظی سخنرانان مراسم گرامیداشت حماسه 24 خرداد خواهند بود.

وی اظهار کرد: ارائه گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک درخصوص عملکرد و دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت و نماینده بخش صنعت درخصوص عملکرد حوزه اقتصادی و صنعتی از برنامه‌های این مراسم است.

دبیر شورای اطلاع رسانی استانداری گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر خود به استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان نیز دیدار خواهد کرد.

 مدیر کل روابط عمومی استانداری در پایان خاطرنشان کرد: مردم با حضور آگاهانه و هوشیارانه در 24 خرداد حماسه ماندگاری را در کشور خلق کردند و بی‌شک گرامیداشت این حماسه که زمینه استقرار  مدیریت عقلانیت و اعتدال را در کشور فراهم کرد، وظیفه همه دلسوزان به نظام و کشور است .

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.