خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

کشف 20 کیلو گرم تریاک در دلیجان مرکزی

20 کیلو گرم تریاک روز گذشته در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان استان مرکزی کشف شد.

محمد حسنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در توضیح  این خبر گفت:در اجرای طرح مبارزه  با مواد  مخدر و  دستگیری قا چاقچیان وسوداگران مرگ،در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان دلیجان ،مأموران حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو آردی مظنون شدند.

وی در ادامه گفت:مأموران خودروی مشکوک را که سعی می کرد خود را از دید پلیس مخفی کند، در حاشیه راه متوقف کردند و به منظور بررسی بیشتر آن را به پار کینگ انتقال دادند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده مقدار 20 کیلو گرم تریاک کشف شد که در این خصوص دو نفر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی به همراه مواد کشف شده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کلاهبرداری در پوشش پشتیبان فنی رایانه و سو استفاده از کاربران

کلاهبرداری در پوشش پشتیبان فنی رایانه و سوء استفاده از کاربران یکی از شگرد های نوین کلاهبرداری است.

یکی از شگرد های نوین کلاهبرداری به این شکل می باشد که کلاهبرداران اقدام به ایجاد سایت با عنوان برطرف کننده مشکلات رایانه ای کرده و قربانی به محض ورود به این سایت که توسط کلاهبردار به نحوی طراحی شده  که سیستم قربانی را آلوده نشان دهد،به این باور می رسد که سیستم وی دارای ویروس می باشد.

برای برطرف کردن ویروس ها و مخرب ها قربانی را مجاب می نماید با وی تماس تلفنی برقرار کند.در ادامه کلاهبردار به قربانی برای برطرف کردن مشکل پیشنهاد می دهد گزینه دسترسی از راه دور را بر روی سیستم خود فعال کند که به محض انجام این کار کلاهبردار اقدام به استخراج محتوای محرمانه سیستم قربانی کرده و در ادامه با روش های گونا گون اقدام به اخاذی از وی می کند.

هشدار:شهروندان گرامی دقت داشته باشند هویت کاربران در فضای مجازی مجهول است پس تنها از سایت هایی استفاده نمایند که دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و نام آنها در سایت سازماندهی ثبت شده باشد.

سه کشته و سه مجروح در تصادفات دو روز گذشته استان مرکزی

تصادفات دو روز گذشته استان مرکزی سه کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

در یکی از این سوانح رانندگی که در ساعت 10 دقیقه بامداد روز پنج شنبه 21 خرداد ماه در محور قدیم "ساوه - تهران" در استان مرکزی رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه خودروی خاور،راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده فوت و راننده خودروی خاور نیز مجروح و به بیمارستان انتقال شد.

علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راه، انحراف به چپ موتور سیکلت اعلام شد.

این گزارش حاکی است،در سانحه ای دیگر که در حوالی ساعت 11 و 55 دقیقه روز پنج شنبه در جاده روستای حرآباد شهرستان اراک رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با یک دستگاه خودروی مزدا 3 ،راننده وانت پیکان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند و دو تن از سرنشینان خودروی مزدا مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

علت این سانحه نیز از سوی کارشناسان پلیس راه، تجاوز به چپ خودروی سواری مزدا تشخیص داده شد.

بر اساس این گزارش ، در سانحه رانندگی دیگر که در حوالی ساعت 10 و 10 دقیقه روز گذشته 22 خرداد ماه در جاده "خرقان" شهرستان زرندیه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان سواری رخ داد ، راننده خودرو به علت شدت مصدومیت ، فوت کرد.

علت این سانحه نیز از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده، تشخیص داده شد.

 

کشف کالای قاچاق 150میلیون ریالی در ساوه

150 میلیون ریال کالای قاچاق با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه استان مرکزی کشف شد.

، سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یکدستگاه خودروی پراید مشکوک که با استفاده از علایم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

سرهنگ طالبی بیان داشت:در بازرسی های انجام شده از خودرو ، تعداد 858 عدد ادکلن خارجی و اسپری خوش بو کننده بدن، که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بودند به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال کشف شد .

وی خاطر نشان کرد : در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می کند .

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.