خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

کشف کالای قاچاق 100میلیونی در ساوه

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه استان مرکزی،کالای قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،حین کنترل محورهای مواصلاتی به یکدستگاه خودروی پژو مشکوک که با استفاده از علایم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت:در بازرسی های انجام شده از خودرو ،  9 هزار عدد نسکافه، 960 عدد قوطی نوشابه ، 660 شیشه کارامل کاکائو ، که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بودند به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال کشف شد .

سرهنگ طالبی خاطر نشان کرد : در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه درخاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

 سارق 6 ساختمان نیمه کاره خمین دستگیر شد

سارق ساختمان های نیمه کاره شهرستان خمین استان مرکزی توسط کارآگاهان پلیس این شهرستان دستگیر و به 6 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ "محمد علی گودرزی" ،فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت:سهل انگاری مالکان ساختمان های نیمه کاره، در بکارگیری نگهبان و کنترل مسیرهای ورود به محوطه یکی از مهم ترین دلایل بروز سرقت از این اماکن است.

وی افزود:در همین راستا و در پی وقوع سرقت از ساختمان های نیمه کاره ، پلیس شهرستان رسیدگی سریع به موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

این مقام انتظامی  گفت: در روند تحقیقات، فعالیت های مشکوک جوانی 27 ساله ظن ماموران را برانگیخت و تحقیقات تکمیلی همزمان با کنترل نامحسوس وی آغازشد.

گودرزی بیان داشتپیگیری شبانه روزی کارآگاهان پلیس نتیجه داد و متهم در حال حمل وسایل سرقتی دستگیر شد.

این مسئول انتظامی ادامه داد: وی در تحقیقات تخصصی پرونده به 6 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره خمین اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین به بازسازی صحنه های سرقت با حضور سارق جوان اشاره و به عموم شهروندان توصیه کرد: با تجهیز ساختمان نیمه کاره به حفاظ و استفاده از سرایدار و نگهبان، ضمن حفاظت از اموال خود، از ایجاد فضای لازم برای سارقان بپرهیزید.

متهم پس از معرفی به دادسرا با قرار مناسب قضائی روانه زندان شد.

خودروی حامل مواد مخدر در دلیجان متوقف شد

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان دلیجان استان مرکزی ، در یک عملیات، از داخل خودروی پراید مقدار یک و نیم کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ "حمزه امین نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در این رابطه گفت: ماموران این پلیس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید که در محور اصفهان - دلیجان در حال تردد بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مقدار یک و نیم کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و ظبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بیان داشتراننده در این خصوص دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.