خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

هشدار نیروی انتظامی در خصوص  افراد مامور نما

سرهنگ سید احمد خسروی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: هفته گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از حضور چند  جوان  که از عنوان پلیس سوء استفاده کرده بودند مطلع شدند و بلافاصله اقدامات گسترده ای جهت شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

 وی افزود: بعد از گذشت چند ساعت  این اقدامات نتیجه داده و دو نفر جوان که در یکی از محلات شهر با یک دستگاه موتور سیکلت در حال پرسه زدن بودند شناسایی و دستگیر شدند که از آنها یک دستگاه بی سیم دستی کشف شد .

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه بیان داشت: متهمان در بازجوئی های اولیه معترف شدند که دو نفر دیگر همدست آنها می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن دو نفر دیگر در اقدامی غافلگیرانه  دستگیر و از آنها نیز یک دستگاه بی سیم کشف شد و تحقیقات همچنان از متهمان ادامه دارد .

 سرهنگ خسروی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون متاسفانه سه فقره سوء استفاده  از عنوان و لباس پلیس برای اخاذی از سوی افراد سودجو صورت گرفته که باهوشیاری مردم و اشرافیت اطلاعاتی پلیس هر سه فقره کشف شده و متهمان تحویل مراجع قضایی شده اند .

 وی  با تاکید بر لزوم هوشیاری و مراقبت شهروندان در مراجعه ماموران در حوزه های مختلف خدمات رسانی  گفت:ماموران انتظامی هنگام انجام ماموریت ملزم به همراه داشتن کارت شناسایی  ناجا بوده و وظیفه دارند هنگام انجام ماموریت در صورت درخواست شما مردم عزیز آن را ارائه نمایند  در غیر  این  صورت از شما عزیزان تقاضا دارم موضوع را در اولین فرصت با شماره تلفن های 197 و 110 اطلاع داده تا در کوتاهترین زمان ممکن  به آن رسیدگی شود .

 این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم عزیز استان گفت: پلیس همواره در کنار مردم  بوده و در اسرع وقت به مطالبات بر حق شما رسیدگی خواهد کرد .     

 

دو کشته و یک مجروح در حادثه رانندگی استان مرکزی

رئیس پلیس راه استان مرکزی از کشته شدن دو نفر و مجروحیت یک نفر از شهروندان در تصادفات روز گذشته خبر داد.

سرهنگ " مهدی حسنی" با اعلام این خبر گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک فقره تصادف در ساعت 15 و 36 دقیقه در محور روستای حرآباد شهرستان اراک ماموران به محل اعزام ،مشاهده شد یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه خودروی پژو پارس برخورد کرده است .

این مقام مسئول بیان داشتبر اثر این تصادف راننده پژو پارس، به علت شدت جراحات وارده فوت کرد و راننده خودروی نیسان مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

حسنی افزود :افسر کارشناس تصادفات حاضر در صحنه علت تصادف مذکور را بی مبالاتی از جانب راننده پژو پارس به علت تجاوز به چپ در سر پیچ، نسبت به خودروی نیسان عنوان داشته است.

در سانحه دیگری که در ساعت 22 و 17 دقیقه روز گذشته در محور اتوبان کربلا بعد از پل نوبران بر اثر واژگونی خودروی نیسان رخ داد،راننده خودروی نیسان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می کند.

وی ادامه داد: افسر کارشناس تصادفات حاضر در صحنه علت تصادف مذکور را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از ترکیدن لاستیک، عنوان داشته است.

رئیس پلیس راه مرکزی ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از شهروندان خواست در هنگام رانندگی آرامش خود را حفظ و رانندگی توام با آرامش داشته باشند.

 زندگی دوباره قاتل در پای چوبه دار

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از بخشش قاتل توسط اولیایدم در پای چوبه دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"مصطفی ویسمه ای" گفت: بامداد امروز هنگام اجرای حکم قصاص برای فردی که مرتکب قتل عمد شده بود اولیای دم در صحنه اجرای حکم ، قاتل را بخشیدند.

وی افزود:خانواده مقتول از اعدام قاتل پدر و مادر خود گذشت کردند تا محکوم به قصاص از مرگ حتمی نجات پیدا کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در پایان خاطر نشان کرد: قاتل حدود سه سال پیش به انگیزه سرقت اقدام به قتل خاله و شوهر خاله خود کرده بود و پس از سپری کردن دوران محکومیت خود در انتظار حکم قصاص به سر می برد که سرانجام با گذشت خانواده مقتول در هنگام اجرای حکم توانست فرصتی دیگر را برای زندگی دوباره به دست آورد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.