خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

30 هکتار از اراضی طبیعی شهرستان خنداب بار دیگر طعمه حریق شد

روز گذشته برای دومین بار 30 هکتار از اراضی طبیعی شهرستان خنداب استان مرکزی دچار حریق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در تشریح این خبر گفت:روزگذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 درساعت 14 و 11 دقیقه مبنی بر وقوع آتش سوزی در اراضی طبیعی روستای "شر شره" شهرستان بلافاصله ماموران پلیس به همراه نیروهای امدادی و عوامل آتش نشانی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ" جعفرشمس بیرانوند" بیان داشت: پس از تلاش های فراوان، عوامل آتش نشانی و سایرگروه های امدادی حاضر در صحنه موفق شدند حریق را اطفاء کنند.

بیرانوند ادامه داد: با ارزیابی به عمل آمده توسط کارشناسان منابع طبیعی متأسفانه 30 هکتار از اراضی مذکور در اثر آتش سوزی دچار حریق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب اظهار داشت: این دومین آتش سوزی است که طی 48 ساعت اخیر در سطح اراضی این شهرستان به وقوع پیوسته است و کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی موضوع در راستای مشخص شدن علل و عوامل این آتش سوزی می باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام کسانی که در این زمینه با پلیس و سایر نیروهای امدادی همکاری کردند از شهروندان و مسافران خواست در فصل تابستان و باتوجه به گرمای هوا،هنگام حضور در طبیعت و تفرجگاه ها سعی کنند به نکات ایمنی توجه کافی داشته باشند و از روشن کردن آتش در مکان هایی که احتمال وقوع آتش سوزی متصور است جداً خودداری کنند و در حفظ منابع طبیعی و ملی کوشا باشند.

 

جاساز 50 کیلو تریاک لابه لای هنداونه ها

روز گذشته در عملیات پلیس استان مرکزی50 کیلو تریاک از بار هندوانه یک دستگاه کامیون در شهرستان دلیجان استان مرکزی کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان از جابجایی یک محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و برنامه ریزی لازم برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.

سرهنگ "محمد حسنی"اضافه کرد: سرانجام روز گذشته در عملیات تیم های پلیس، یک دستگاه کامیون با بار هندوانه در یکی از محورهای شهرستان دلیجان شناسایی و متوقف شد.

 حسنی ادامه داد: در بازرسی دقیق از خودرو، 50 کیلو تریاک که به شکل بسته هایی کوچک در لابه لای هنداونه ها جاسازی شده بود  کشف و دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

دستگیری سارق داخل خودرو و کشف 13 فقره سرقت در تفرش

دو سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با 13 فقره سرقت در شهرستان تفرش استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.

سرگرد "حسن دستوری" جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تفرش درتشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود:با استفاده از اقدامات فنی پلیس،دو نفر سارق چند ساعت بعد از سرقت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

دستوری بیان داشت:متهمان در تحقیقات کارآگاهان پلیس ، به 13  فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان تفرش اعتراف کردند.

این مقام مسئول در پایان به شهروندان توصیه کرد : شهروندان عزیز هر گونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی110در میان گذاشته و از قرار دادن خودروهای خود در کوچه ها و معابر پرت و تاریک جلوگیری کنند و از رها کردن خودرو ، بدون بستن درب  آن حتی برای یک لحظه  خودداری کنند .چرا که سارقان به دلیل حرفه ای بودن ، برای سرقت در این لحظات از سرعت عمل بالایی برخوردارند .

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.