خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک

کشف 43 فقره سرقت در استان مرکزی

43 فقره انواع سرقت در عملیات دو روز گذشته پلیس استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: برنامه های پلیس در مبارزه با سرقت با جدیت دنبال می شود و در دو روز گذشته ماموران انتظامی موفق شدند در عملیات هایی جداگانه 26 سارق را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در بازجویی های مقدماتی سارقان به 43 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ قاسمی ادامه داد:‌  5 فقره سرقت منزل، 12 فقره اماکن خصوصی، نه فقره محتویات خودرو و ... در ا ین عملیات کشف شد .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: زندگی ایمن و بدون دغدغه در شهرها، به ویژه شهرهای بزرگ به دلیل جمعیت زیاد و وجود افرادی با فرهنگ ها و قومیت های گوناگون ، نیازمند آداب و اصول خاصی است که لازم است شهروندان برای تامین امنیت خود و اطرافیانشان این اصول را بشناسند و آن ها را به کار گیرند.

وی توجه به هشدارها و توصیه های انتظامی را مورد تاکید قرار داد و از شهروندان خواست در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک مراتب از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

 

واژگونی خودرو حادثه آفرید

تصادف روز گذشته استان مرکزی یک کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.

روز گذشته در سانحه رانندگی که در ساعت 15 و30 دقیقه در شهرستان خمین تقاطع روستای حسین آباد استان مرکزی در اثر برخورد خودروی "ام وی ام" با تیر برق رخ داد خودروی مذکور واژگون و یکی از سرنشینان آن بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و2 سرنشین دیگر خودرو زخمی و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان انتقال داده شدند.

علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راهنمایی ورانندگی، عدم کنترل وسیله نقلیهً به علت تخطی از سرعت مطمئنه عنوان شد.
سرهنگ" ابوالفضل امیدی" رئیس پلیس راهور استان مرکزی از تمامی رانندگان خواست با آرامش بیشتری به رانندگی پرداخته و رعایت سرعت مطمئنه را در هنگام رانندگی همواره مورد توجه قراداده واز هرگونه شتاب زدگی در رانندگی خودداری نمایند.

 

دستگیری 190 نفر مواد فروش و سارق در طرح پاک سازی پلیس در استان مرکزی

طرح پاک سازی نقاط آلوده در 122 نقطه در سطح استانlمرکزی به اجرا درآمد و در این طرح 190 نفر مواد فروش، مزاحم خیابانی و سارق دستگیر و 133دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف توقیف شد.

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در راستای ارتقا امنیت و انضباط اجتماعی در سطح استان مرکزی روز گذشته طرح پاک سازی نقاط آلوده در 122 نقطه استان و با استفاده از حداکثر توان اجرایی و انتظامی اجرا شد.

وی اضافه کرد: ‌در این طرح که با تلاش ماموران انتظامی اجرا شد، 190 نفر در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر، سرقت، مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد:‌ در این طرح همچنین مقادیری مواد مخدر، تجهیزات ماهواره و23 فقره انواع سرقت توسط مأموران انتظامی کشف شد و سه باب واحد صنفی متخلف با دستور مقامات قضایی پلمب شد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.