خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


  کشف 9 کیلو گرم تریاک از مسافر پژو در شازند

9 کیلوگرم ماده مخدر تریاک از داخل یک کیف مسافرتی سرنشینان یک دستگاه خودروی پژوی سواری در شهرستان شازند استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "احمد رضا چگنی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت: روز گذشته در عملیاتی ماموران پاسگاه قره کهریز شهرستان موفق شدند از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژوی سواری مقدار نه کیلوگرم ماده مخدر تریاک را کشف کنند.

وی اضافه کرد:این مقدار مواد مخدر در داخل یک عدد کیف مسافرتی و در بسته هایی کوچک جاسازی شده بود .

سرهنگ چگنی بیان داشت: در این عملیات  دو نفر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی انتقال داده شدند

آموزش هک توسط جوان 18 ساله در فضای مجازی

پسر جوان 18 ساله ای که از طریق اینترنت اقدام به آموزش هک و نفوذ به سیستم ها در فضای مجازی می نمود، توسط پلیس فتا استان مرکزی دستگیر شد.

سرگرد "مصطفی نوروزی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ مدتی قبل پرونده ای با موضوع آموزش هک و نفوذ به سیستم های رایانه ای در فضای مجازی به پلیس فتا شهرستان ساوه ارجاع شد و تیمی از کارشناسان بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: از آنجایی که آموزش های مذکور دارای محتویات مجرمانه و از مصادیق جرایم رایانه ای است، برنامه ریزی لازم برای شناسایی گرداننده این وبگاه آموزشی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوه قرار گرفت که با بررسی های فنی انجام شده مشخص شد که وبگاه متعلق به یک شرکت مالی و حسابداری در یکی از استان های همجوار می باشد.

سرگرد نوروزی  در ادامه بیان داشت: در تحقیقات مقدماتی از مالک شرکت مشخص شد که وی صرفاً با نرم افزار های مالی و حسابداری آشنایی داشته و از وجود وبلاگ فوق الذکر کاملاً بی اطلاع است.

این مقام انتظامی ادامه داد:در روند تحقیقات تکمیلی از دیگر کارکنان شرکت مشخص شد که برادر منشی شرکت که جوانی  18 سال است،کاملاً نسبت به مباحث هک و نفوذ آشنایی دارد که با هماهنگی مقام محترم قضایی وی  دستگیر و در خصوص موضوع پرونده تحقیق به عمل آمد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی افزود:وی ابتدا منکر ایجاد وبلاگ فوق الذکر و هرگونه اقدام در جهت آموزش هک بود که با ارائه دلایل و مستندات تهیه شده توسط کارشناسان این پلیس، به بزه انتسابی معترف شد.

سرگرد نوروزی در نهایت از شهروندان خواست با توجه به افزایش این موضوع ،برای جلوگیری از وقوع چنین جرائمی و برخورد قاطع با آنها،در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.irبخش تماس با ما گزارش نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهتر است شهروندان گرامی بر فعالیت فرزندان خود در بستر اینترنت نظارت بیشتری داشته باشند و آنها را از خطرات این فضا آگاه سازند.


توقیف محموله میلیونی البسه قاچاق در ساوه /13 میلیارد کالای قاچاق در ساوه کشف شده است

محموله لباس های قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال روز گذشته در عملیات ماموران پلیس در ساوه استان مرکزی کشف شد.

سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت:ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقاتی از انتقال محموله ای البسه قاچاق از محورهای مواصلاتی استان به  سمت پایتخت مطلع شدند و برنامه ریزی لازم برای توقیف محموله در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده، سرانجام شب گذشته ماموران پلیس شهرستان در اتوبان ساوه تهران ،خودروی سواری مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ طالبی ادامه داد: ‌در این عملیات مقدار 300 میلیون ریال البسه قاچاق کشف شد و یک نفر نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به قاطعیت پلیس در مبارزه با قاچاق کالا گفت: از ابتدای سال تا کنون در عملیات های متعدد پلیس در شهرستان نزدیک به 13 میلیارد ریال کالای قاچاق در کشف شده است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.