خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


به گزارش خبرگزاری امید اراک


پنج کشته و هفت زخمی در سوانح رانندگی دو روز گذشته استان مرکزی

حوادث رانندگی دو روز گذشته استان مرکزی پنج کشته و هفت زخمی در پی داشت.

در اولین حادثه رانندگی که در ساعت 22 دقیقه بامداد پنج شنبه گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه نیسان در محور ساوه- تهران راننده خودرو فوت و تنها سرنشین ان مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.

 علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان شد.

دومین حادثه در ساعت3 و17 دقیقه 48 ساعت گذشته به علت واژگونی خودروی پرشیا در محور ساوه- تهران به وقوع پیوست که یکی از شرنشینان خودرو فوت و سه سرنشین دیگر آن مجروح وتوسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

 علت حادثه خستگی و خوال آلودگی راننده خودرو پرشیا عنوان شده است .

 در سومین حادثه  که در ساعت 2 و 9 دقیقه روز گذشته بین یک دستگاه خودروی پراید و پژو در محور اراک قم واقع شد بر اثر خارج شدن خودروی پراید از جاده  و برخورد آن با یکدستگاه موتورسیکلت، راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفات حاضر در صحنه بی مبالاتی راننده پراید به علت حرکت در خلاف مسیر عنوان شد.

چهارمین حادثه نیز، در ساعت 15 و30 دقیقه روز گذشته در محور پلیس راه توره به علت واژگونی خودروی پراید رخ داد که یکی از سرنشینان خودروی پراید فوت و سه سرنشین دیگر آن زخمی و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

علت حادثه مذکور نیز از سوی کارشناسان تصادفات حاضر در صحنه عدم توجه به جلوی راننده در اثر خستگی و خواب آلودگی عنوان شد.

سرهنگ" مهدی حسنی" رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: خستگی و خواب آلودگی عامل بیشتر تصادفات در چند روز اخیر در استان بوده است که شایسته است تمامی رانندگان با آرامش بیشتری به رانندگی پرداخته و همیشه به یاد داشته باشند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

زن میانسال بر اثر سقوط از پشت بام جان باخت

خانمی که روز گذشته برای بیدار کردن پسرش بر روی پشت بام منزلی مسکونی شان در شهرستان خنداب استان مرکزی رفته بود ، سقوط کرد و جان باخت.

‌روز گذشته فردی به کلانتری 11 شهرستان خنداب مراجعه کرد و اظهار داشت همسرش صبح امروز بر اثر سقوط از روی پشت بام جان باخته است.

 در تحقیقات صورت گرفته و حسب اعلام اهالی منزل مشخص شد که قبل از طلوع آفتاب ، این  خانم که برای بیدار کردن پسرش بر روز پشت بام رفته بود به علت تاریکی هوا بر روی زمین سقوط می کند که بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

 تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

 

عاملان بی نظمی و درگیری خیابان داوران اراک دستگیر شدند

در عملیات قاطع ماموران انتظامی عاملان بی نظمی و درگیری شب گذشته خیابان داوران شهر اراک دستگیر شدند.

سرهنگ "عزیز عزیزی" جانشین فرماندهی  انتظامی اراک در بیان جزئیات این خبر گفت: در ساعات پایانی پنج شنبه، یازدهم تیرماه گزارشی مبنی بر درگیری بین تعدادی جوان در خیابان داوران شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد که بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 11 شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد:‌ با حضور تیم گشت انتظامی، تعدادی جوان موتورسوار که قصد درگیری با یکدیگر را داشتند از محل متواری شدند و تعداد 21 پاک مواد آتش زا و حدود تقریبی 100 عدد شیشه نوشابه از آنان کشف شد.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: با توجه به بی نظمی که این افراد در محل ایجاد کرده بودند، بنا بر درخواست اهالی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی  قرار گرفت.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در عملیات های شناسایی ماموران فرماندهی انتظامی اراک با همکاری پلیس اطلاعات ، پلیس آگاهی و  یگان امداد  ، هشت نفر از عوامل اصلی این درگیری شناسایی و دستگیر شدند و برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 جانشبن فرماندهی انتظامی اراک  با اشاره به رضایت مندی و قدردانی اهالی محل از اقدام قاطع و سریع پلیس در شناسایی و دستگیری این افراد بیان داشت: ارتقاء‌ امنیت اجتماعی از موضوعاتی است که نیروی انتظامی در  اجرای آن از هیچ گونه اقدامی کوتاهی نخواهد کرد و با هر گونه هنجارشکنی در این خصوص قاطع برخورد خواهد کرد.

کشف 6میلیارد ریال کیف قاچاق در اراک

محموله 6 میلیارد و 500 میلیون ریالی کیف های قاچاق روز گذشته از یک دستگاه کامیون کشنده در محورهای مواصلاتی شهرستان اراک کشف شد.

سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در توضیح این خبر گفت :در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز ومبارزه با اخلالگران و مفسدان اقتصادی،مأموران اداره با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان اراک در محور اراک قم به یک دستگاه کامیون کشنده که به سمت قم در حال حرکت بود مظنون شدند.

وی افزود:برای بررسی بیشتر کامیون کشنده در حاشیه راه توسط تیم از ماموران انتظامی متوقف شد که راننده خودرو به مأموران اظهار داشت که بار کامیون کیف می باشد و در یکی از شهر های جنوبی بار گیری شده است.

سرهنگ قاسمی افزود: با بررسی و بازدید از بار کامیون متوقف شده صحت گفته های راننده مشخص شد ولیکن شواهد و مدارک گمرکی کیف های بار گیری شده نشان از قاچاق بودن کالای مذکور را نشان می داد.

این مقام انتظامی در پایان عنوان کرد:با توجه به عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی مناسب و مورد تأیید از سوی راننده،کامیون به همراه بار آن که شامل 371 کارتن کیف خارجی به ارزش ریالی بیش از 6میلیارد ریال و 500 میلیون ریال توقیف و با تشکیل پرونده  تحویل مقامات قضایی شهرستان شد

کلاهبرداری تلفنی جوان افغان از شهروند ساوه ای

تبعه ای افغان که با ارسال پیامک و وعده برنده شدن در قرعه کشی و با معرفی خود به عنوان کارشناس وزارت ارتباطات و فناوری از شهروندی ساوجی کلاهبرداری کرده بود،در عملیات کارآگاهان پلیس ساوه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "علی اصغر طالبی" ،فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت:مدتی قبل فردی با ارائه یک برگ شکواییه به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرد و درخواست پیگیری برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی اش را اعلام داشت.

وی اضافه کرد:  با شروع تحقیقات اولیه از شاکی،مشخص شد مدتی قبل وی پیامکی را با عنوان «کاربر گرامی : طی قرعه کشی که وزارت ارتباطات و فناوری بین تمامی خطوط همراه اول و ایرانسل برگزار نموده ، ضمن عرض تبریک ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه ... کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمائید» دریافت می کند که وی نیز با شماره اعلامی تماسی می گیرد.

سرهنگ طالبی ادامه داد: شاکی بعد از تماس با شخصی که خود را  کارشناس وزارت ارتباطات و فناوری معرفی می کند ، بنابر اظهارات کارشناس مطلع می شود که برنده جایزه نفیسی شده است و برای دریافت جایزه باید از طریق دستگاه عابر بانک اقدام کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: زمانی که شاکی به دستگاه عابر بانک مراجعه می کند، کارشناس قلابی با ترفندی خاص مبلغ نزدیک به هفت میلیون ریال از حساب وی به حسابی دیگر انتقال می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در ادامه با اشاره به عملیات دستگیری متهم گفت: با اقدامات تخصصی و فنی کارآگاهان، متهم در شهرستان اصفهان شناسایی شد و تیمی از کارآگاهان برای دستگیری وی اعزام شدند.

وی افزود:در تحقیقات تکمیلی محل اختفای متهم در اصفهان شناسایی و شد و در عملیاتی دستگیر و به شهرستان ساوه انتقال شد.

طالبی خاطر نشان کرد: در بازجویی های صورت گرفته متهم به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان خاطر نشان کرد: اگر تماسی مبنی بر انجام یک معامله سود آورد با واریز وجه آن به حساب عابر بانکتان ، یا هر گونه تماس مشکوک دیگری از این دست دریافت کردید، به هیچ وجه به آن توجه نکنید و هیچ گونه عملیات بانکی درخواست شده از طریق تلفن از طرف افراد ناشناس را انجام ندهید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.