خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و عکس خبری )

سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی ( عکس خبری ) ( گزارش تصویری )

خبرگزاری امید اراک (خبر و  عکس خبری )

خبرگزاری امید اراک


رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی ، تمهیدات ترافیکی شب های قدر را اعلام کرد.

سرهنگ ابوالفضل امیدی گفت: به منظور رفاه حال همشهریان و پیشگیری از ایجاد ترافبک در شب های قدر در محدوده های مصلی بیت المقدس، امام زادگان عبدالله و آمنه خاتون ،مسجد حاج آقا صابر و مسجد سید ها محدودیت ترافیکی اجرا می شود .

وی با بیان این مطلب افزود: با توجه به این که همه ساله در مراسم مذهبی مختلف و به خصوص شب های قدر خیل عظیم شهروندان برای هرچه پور شور تر برگذار شدن این مراسم به اماکن مذهبی یاد شده می روند ،برای پیشگیری از ایجاد ترافیک و عدم ایجاد مزاحمت برای همشهریان محدودیت های ترافیکی در این شب ها وضع شده  است.

امیدی در ادامه محدودیت های وضع شده را بدین شرح اعلام داشت:خیابان شهد بهشتی از تقاطع هلال احمر تا میدان شریعتی و بالعکس ، میدات شهداء تا میدان شهدای هفت تیر .

وی همچنین اضافه کرد : اطراف مصلی بیت المقدس و مسجد سیدها محدودیت ترافیکی کامل نداریم و در صورت نیاز به صورت مقطعی در محدوده خیابان امام و خیابان های منتطهی به مسجد سید ها و پل سبحانی محدودیت ایجاد خواهد شد .

سرهنگ امیدی در پایان از عموم شهروندان عزیز درخواست کرد که با همکاری با کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین استفاده از وسایل نقلیه عمومی پلیس را در این امر یاری دهند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : سرویس های ایاب و ذهاب ناوگان اتوبوسرانی در نقاطی همچون پایانه سرداران ،میدان شهدا، میدان شورا و خیابان امیر کبیر در دسترس شهروندان عزیز می باشد .

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.